God morgen fra 10400 Bangkok. Klokka er passert 09 med god margin og kaffe nytes i stuen hjemme. Ute skinner solen og det er varmt, 32°C med 70% luftfuktighet. Så starter dagen med pool tjeneste og på kvelden blir det litt vandring. Ha en flott torsdag
God morgen fra Asker, ferden går i dag OSL-EVE der planen var skikjøring i Narvik og Riksgrãnsen. Mildværsgudene vil det annerledes, snøen er smeltet så gondol+rib blir et alternativ, til og med padel vurderes! På leting etter god lunchrestaurant...
Morn fra TRD! Smooth med ankomst på parkeringsplassen 0715 og ved gate 0727. Ferden går nordover til HFT med mellomlanding på TOS. Er en stund siden sist med propellfly og det gledes Ha en fin torsdag.
God formiddag fra Porsgrunn. Etter gode tips her, så blir det 25% Spar handel i dag. Må bare vente til ølsalget starter Får hive oppi så mye jeg tør... får si jeg skal ha dugnad ellerno.. Ha en vellagret dag
God morgen fra hjemmekontoret. Litt jobbing før jeg skal ut og få på sommerskoene på bilen. Nå er vel vinteren over? Fikk varsel om tilgjengelighet på noen flighter jeg har ventet på, så jeg må vel ringe SAS i dag. Forhåpentligvis kan de slås sammen med det jeg har. Kanskje? Solen skinner! Ha en fin en!
Good mårning fra Oslo. Teller ned, nå under 24 til avreise USA, kan ikke si annet en at reisefeberen begynner å melde seg
Hilser fra kontorkrakken. Kunne tenkt meg en tur til Asia, gitt... Dessverre er det et halvt år til nesen kan settes i den retningen. Håper bare det finnes tilstrekkelige dråper med flybensin når vi kommer så langt ut på året. Uansett, det er ikke så gæærnt i Oslo i dag heller, solen skinner, lunchen er kun et par timer unna og det ryktes at helgen er like rundt hjørnet. God torsdag!
God formiddag fra kontoret i nordvest. Blir nok hjemmekontor i morgen da jeg arrangerer konfirmasjon på lørdag så da er det naturlig nok en del ting som må ordnes og ikke minst handles inn. Da passer det jo bra jeg akkurat fikk fra SPAR om 25 % trumf! Ha en fin en! Og så må en bare gratulere @Eddie47 med seieren i går
Guten heute, alle Leute! (Ikke akkurat slik vi lærte det av min gamle tysklærer, en sjarmerende bergenser med pomadisert hår.) Hamburg er også sjarmerende, i hvertfall i de strøkene vi ferdes. Dvs de sentrale butikkområdene pluss i kveld die Elbphilharmonie. Her nøyer vi oss med et bilde fra rommet i 25 etasje, Radisson Blu. Ha en fin torsdag!
God formiddag fra kontoret. Ser i appen at det er 33 dager til neste utenlandsreise. Det må jo være en feil...? God torsdag!
Godkveld frå LPA, snart ferdig med jobb her nede. Har denne gongen budd nær gamlebyen, faktisk veldig hyggelig område. Joda ingen strand og havutsikt men mange gode og hyggelige plassar og få seg mat, is og nokon i glaset. SK heim på laurdag, så får ein sjå om budet på oppgradering tikkar inn denne gongen Medium bud med diamant booster….