God ettermiddag fra hjemmekontoret! Videomøtemarathon hele dagen. Bra at samboer starter på jobb sent i dag og har forsynt meg med det som trengs (kaffe&mat) for å komme gjennom. Begynner å bli lei men må holde ut ca 1,5 time til. I morgen blir det en kortreist "ferie" til Molde. Skal bo på Thon for første gang der, siste hotell å huke av i "byen" (det bor flere enn 5000 personer der...). Da blir det platinakort i discovery pga "stay 2 nights" tilbudet. Satser på å runde tavla på Tapp&Kork på lørdag. Ha en flott dag!
Cervisiam skal lansere nye øl på lørdag klokka 16 på Tapp & Kork. Så er muligheter for gode opplevelser selv i småbyen
Hmm .. litt rar vinkling, når du reiser fra hjemmet ditt på Lillestrøm til Trondheim, reiser du da til hjem eller fra hjem?
For meg vil svaret avhenge av hvor jeg sover. Soveplass = hjem. Irrelevant hvor hjemmet befinner seg.
For en som er født på E.C.Dahls Stiftelse er «hjem» alltid Trondhjem . Vi som har med oss et bilde tå’n Ivers, en Lysholmer å nå’n krona fra a mor så e de Trondhjem