Eg skuldar på pandemien. Det siste halvanna året har eg berre søkt på flybillettar mellom Aust-Finnmark og Trøndelag. No når eg kika på reisemål utanfor kongeriket nådde nok reisefeberen kokepunktet, noko som medførte at alt gjekk over styr! Så igjen, pandemien har skulda! Ikkje eit sløvt blikk eller alder!
Litt irriterende å ikke ha fått PCR svar enda… trenger den for å få lov til boarding på Air Canada i morgen. Plan B blir å ta en hurtigtest enten på Gardermoen eller Heathrow (4 timer på bakken, prøvesvar skal være på plass innen 3 timer). Satser på å få sms fra helsenorge eller hvem det nå er som sender i god til før, men har jo ingen garanti for det. Prøvesvar har typisk kommet innen 24 timer, kjipt at det drøyer litt akkurat denne gangen.
God torsdag morgen(ettermiddag) fra hjemmekontoret(borte) i Montreal. Sommeren har tydeligvis bestemt seg for å gi en ekstra bonusuke og det er visst ølfestival på gang i nabolaget, så arbeidsdagen i dag blir så kort som mulig Ha en flott dag/aften alle sammen!
Fantastisk utsikt, kontoret er vel Conrad med en tur i Executive louge PCR`n kommer og riktig god reise
Jeg forventer at Grilleriet holder samme gode standarden som igår, bon appetitt, håper på et aldri så lite reisebrev fra deg
Ble den her istedenfor på mitt faste Cubanske plass som heldigvis har overlevd den Mexicanske ølen Lader opp til Miami i desember
Møkkavær på solkysten i dag, har derfor ikke funnet noen grunn til å bevege meg utenfor døren i dag. Det har gitt anledning til å sutre ovenfor leverandør over vinskapet som er sluttet å virke og vin som skulle vært lagret ikke blir lagret optimalt. Trøsten er jo at de fleste vinene står ute i romtemperatur på Polet. Som noen har lagt merke til så har jeg også latt min vrede gå utover en stakkars konsulent hos SAS Diamantmail … tror jeg ikke var uhøflig. Gleden er at det bygger seg opp reiser i appen, men det er jo så lenge til: T-47 Tromsø T-55 Oslo T-88 Vietnam(??) T-112 Los Angeles T-127 København T-245 Dublin Det er jo alt for lite.