God morgen fra SK lounge på OSL På vei til Cape Town via AMS og NBO. God tur til oss Ha en flott torsdag!
God morgen fra Porsgrunn. AMS-NBO om 25 dager her @indahla Og i dag er det TTT. Har avmeldt, og signa opp for mail og reklame hos Spar igjen. Spent på om jeg får 10% bonus, som andre har greid? Fikk 25% her for 4-5 måneder siden. Hamstra bl.a øl, nå er det tomt, så det blir bunkring igjen i dag. Ha en utørst dag
God morgen fra kontoret i nordvest. Ikke så mye som skjer i dag annet enn helgehandelen pga Trippel T. Og akkurat nå regner det ikke ute. Får se hvor lenge det varer.
Morn fra kontoret! Fikk bestilt en bonustur som noen sikkert mener er bortkasta, men hadde lyst å hjelpe en venninne til min samboer slik at hun kan være med på en fest. TOS-TRD t/r i penger var dyrere enn hun hadde råd til å betale, så da sjekket jeg bonustur. Joda, det var ledig, og satt henne foran "gardinen", som er 10k poeng spart pga FP4. Noen hundrelapper i avgifter og omtrent 1000kr i poengverdi (hvis man regner 10 øre) fra min konto og 0 fra hennes. Normalt sett er det ikke veldig verdifullt å bruke poeng innenriks, men nordområdene pleier å gi ganske grei utbytte. Synd at WF ikke lenger er med, for spesielt Hammerfest er ikke artig å kjøpe billetter for penger... Ha en fin torsdag!
God formiddag fra kontoret. Startet tidlig hjemmefra, og var førstemann på kontoret i dag. Det tror jeg er første gang i den tid jeg har jobbet her (snart 8 år). Blir nok ikke en vane. (Noen pleier å være her før kl 6, og han er ikke på jobb i dag) Men, da fikk jeg gjort unna massevis av småtteri som har ligget og ventet på "en vakker dag". Solen skinner, og jeg skal fly i morgen. Ha en fin en!
God morgen fra Collingwood, en liten by på 25 000 innbyggere i sørenden av Georgian Bay i Huronsjøen .. Noen hevder at dette er gourmet byen ved Huronsjøen og da har vi i dag bestilt middag på det som sies å være byens beste restaurant LORE Restaurant https://www.lorecollingwood.ca/ Det gleder vi oss til! Bestillingen ble gjort hjemmefra for flere uker siden og etterpå har jeg fått diverse mailer og meldinger om å bekrefte at vi faktisk kommer .. så kom meldingen: Vær presis.. vi lukker døren kl 17 og serveringen skjer simultant Ja ja .. i går vandret vi gatelangs og fant en flott restaurant og spiste middag, alt var godt og servicen var utmerket.