God morgen/formiddag fra SAS Loungen. Kirkenes er målet, men først en stopp i Trømsø (via TRD) for en middag. Gjennom security på 2-3 minutter. Nå litt jobb som må gjøres unna.
Morgen fra kontoret. Droppet "god" i overskriften, for jeg har en dundrende hodepine. Og etter å ha kjørt til jobb, og installert meg her, så har jeg funnet ut at det er best å dra hjem igjen og ha sofa-kontor. (Også må jeg jo være i form til i morgen.. ) Ha en bedre dag!
God morgen. T-1 Wagyu og Dompa? T-6 FCO T- 12 ARN T- 28 FRA T- tentativ LHR T-SIN juleferie utsettelse? T-DPS juli 2022 det må da gå? Begynner å gå tilbake til "vanlige rutiner" igjen
God morgon frå heimekontoret, konfigurering av PC'ar i gråværet i dag. @drsyk eg tenker nok det er relativt stor sjanse for juleferie i Singapore om du er fullvaksinert. Noreg er på lista for første steg av gjenåpning, med stay at home quarantine frå 20.August. Meir skjer i September. https://mainlymiles.com/2021/08/06/...ne-free-travel-list-with-initial-relaxations/
God tur (reisebrev takk) God bedring Takk for oppløftende ord! Håper virkelig vi får det til, ellers blir det rebooket til påske ferie
Godt det er TTT igjen, begynner jo nesten å bli litt slunkent i spiskammerset. Har blitt snytt for en del Viatrumf i det siste at noe må man jo gjøre for å fylle opp Trumfbingen Ha en god torsdag og god tur, om dere skal reise til nærmeste Kiwi... eller litt lenger.
God formiddag fra den Tyske landsbygda. I går fikk vi sur eplevin og veldig god sushi. The Sakai er verdt et besøk, om en nå er i landsbyen. 78Euro for menyen.
Ohoi there fra Oslo og bortekontoret. I dag er det 30 år siden ett av tidenes album kom ut, og det har et svart cover. Planlagt gran fondo på lørdag, så blir historiens første på en IF-samling som kjører alkoholfritt (Tror jeg)
God morgen fra godstolen. Nyter de siste feriedager. På mandag blir det bykontor for første gang på -husker ikke, det er så lenge siden-… Litt beising i dag, TTT, en tur til Lager11 og spise noe godt, så maks avslapping mens det fremdeles er mulig. Ha en flott dag!
God TTT fra Oslo, her fylles boder og kjøleskap opp igjen etter sommeren, evig optimist som en er med tanke på at poengene på ett eller annet tidspunkt kan brukes til noe artig
God Torsdag, siden jeg tydeligvis har en veldig uforutsigbar jobb og store problem med å si noe så enkelt som «nei» har jeg flere ganger måttet avlyse vaksinetimer. I dag skal jeg prøve meg på drop inn vaksinering slik at jeg endelig kan få det første stikket…
Solkysten i dag .. varm og godt, men litt skyer .. Her i verdens vakreste by er de lokale ballspillerne mer opptatt av fest, sex og lettkledd løping på gressplenen enn å spille ball. Om de drakk vellagrede bobler sier historien ingenting om … Gøyere med fest enn eliteserien og da blir det OBOS-ligaen neste år med kamper mot Åsane og Stjørdals-Blink …