Jeg har søkt TK om status challenge. Den prosessen er litt merkelig, nesten som om det er en KI som vurderer søknadene. Jeg hadde lastet opp det som jeg visste var nødvendig dokumentasjon allerede ved første request. Dette resulterete i en automatisk email der jeg ble bedt om å laste opp akkurat disse dokus. Done på nytt, men jeg får nå repetitivt samme spm nemlig om å laste opp en oversikt over flyturene de siste 2 måneder, der man også ser mitt navn og status. Eneste måten jeg kan se det kan gjøres på er å vise oversikt over EB profilen, men det aksepteres da åpenbart ikke (trolig fordi alle andre transaksjoner og vises). Noen som har tips? Jeg kan se mine tidligere turer i appen på mobilen, men der ser man ikke navnet mitt og jeg får bare opp turer som er eldre (desember 24 og før)...
https://beta.sas.no/mine-reiser/tidligere vises med navn om du reiste alene. Ellers kan man også hente kvittering her
TK har vel i mange år hatt mulighet å be om status challenge, der man må avvikle 2 internasjonale flyvinger med TK innen noen måneder. Kan søkes om via feedback form.
OK så det med beta nettsiden har åpenbart fungert, men nå etterspør de - igjen - etter å ha ikke krevd det i flere mails, at jeg sender kopi av fysisk kort. det fins jo ikke. i appen er det og blitt veldig generic. er det noe nettsted hos SK som viser status best? tidligere var det jo et "digitalt kort"
Du kan bestille fysisk medlemskort på profil-siden din på SAS.no, men det tar laaaang tid før det kommer i posten
Så dette er åpenbart en prosess som er for hovedparten automatisert. Jeg ble spurt de samme spm om igjen og om igjen, inntil jeg til slutt svarte på hver dokumentforespørsel enkelt, dvs jeg lastet bare opp et dokument med hver forespørsel om gangen. Det funket, selv om dokumentene var identiske. Jeg fikk challenge med TK gold.
Status til August. You are required to perform at least one international flight with Turkish Airlines in this period. At the end of the trial period, if you have at least one international flight in your membership account, which you have performed with Turkish Airlines, your Elite membership is extended for 8 more months (i.e. it remains valid for 1 year in total after the match). If you reach 15,000 Status Miles in the international flights you will perform with Turkish Airlines in the first year of your Elite membership, your membership is extended for 1 more year (i.e. it remains valid for 2 years in total after the match).