TK setelotteri?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av stashorizor, 14. juli 2025.

1. stashorizor

stashorizor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    150
    Bonuspoeng:
    43
    Er på tur med familien, vanlig revenue billett i biz. På vei ut ble flyet OSL IST byttet og setene våres ble mixed opp, kunne løses ved å velge om noe blant de som enda var ledige. Fikk beskjed om dette på forhånd via email. Fikk på etterskudd beklagelse uten at jeg gjorde noe, voucher. Begrunnelse bytte av flytype.

Nå nærmer det seg hjemreise og jeg ser helt tilfeldigvis at vi er blitt byttet fra 2er raden ved vindu, til midtre rad i 2 rader. Dette på langturen fra singapore. Ingen email, det bare skjedde. Biz er smekkfull får ikke endret noe.

Er dette normalt for TK? Jeg har aldri opplevd liknende med andre flyselskap. Det er ingen bytte av flymodell så her ble vi bare flyttet. Jeg er TK gold også så er litt p**ed. Har sendt en feedback, men regner med at denne ikke blir besvart før avreise. Noen innspill? Jeg kan ringe men det koster fra Asia og jeg ser egentlig ikke for meg at de gjør noe med det..

Jeg har flydd uten familie x flere med TK og bare en gang ble setene byttet grunnet bytte av fly til annen modell før.

Wiolenze liker dette

Del denne siden