Hepp, Dagens frokost inntas på BGO mens man venter på neste fugl. Det regner her. Sjokk. Med andre ord en helt vanlig tirsdag. Ha en flott dag!
God formiddag fra Porsgrunn. Her er det strålende sol, og jeg er på jobb. Fikk i oppdrag å handle inn mat og drikke til jobbfest til torsdag ettermiddag. ( vi har fri fredag) Skal legge ut for 16 pax, og får da torsdagen som avspas med lønn for å fikse. Fikser da det meste i forkant, og tar en formiddag på stranda med fruen som har ferie Ha en lett dag
God morgen fra godstolen. Manner meg opp for å jobbe noen timer, før ferien tar helt overhånd. Kofferten er nesten ferdig pakket, alle duppedingser blir ladet, og passet er funnet frem. Så da er jeg vel klar for avreise? Det dukker nok opp et reisebrev i løpet av dagen, hvis noen skulle være interessert. Ha en fin en!
God morgen fra flyttelasset. Startet dagen med å sove ekstra lenge, løpt en rolig tur, og nå er eggene straks ferdig kokt og kaffen er klar. Bånn gass etter det med pakking og så blir det, bank i bordet, spontan miniferie et par dager. Ha en solid en!
God morgen fra hytten. Laveste temp pluss 2,5 i natt og litt vind i kasta. Utsetter topptur for å se Gaustatoppen i det fjerne til i morgen. I dag blir det vanlig småbrukerarbeid. Slå gresset som er for kort til å hesjes, lage suppe på kortvokst rabarbra, og forberede avlingsskadesøknad. Neida, bare barndomsminner som trengte seg på. Ha en fin dag dere som er på reise, og alle vi andre også!
God formiddag fra kontoret. Det er ikke ferie før litt over ei uke, hvis jeg ikke tar en spontantur til Miami i helga da. Teller fremdeles på knappene... Gratulerer med dagen tll en av favorittveteranene på forumet, @Eddie47 . Håper det blir malariamedisin og kaker. God tirsdag til dere andre.
God formiddag fra sølvbyen. Starta dagen med varsel i app fra SAS, noe som får hjertet til å hoppe litt ekstra, heldigvis bare en ruteendring. Bare 3,5 mnd til ferie nå Om noen skal til USA og ikke har booket hotell så trenger jeg noen netter for å få fullført Marriottchallengen min.
Tilbake til hverdagen etter hyggelig jordbær og badebesøk. Gårsdagen bød også på ferske varer fra Skarstad Gårdsmarked som kan anbefales. De har også småfolk for oss som liker kvalitet i glasset.
Solen er oppe og fuglene kvitrer på Bonaire. Jeg har fått meg kaffe og sjekker IF for å finne ut hvilken ukedag vi har kommet til… Dagens plan er at gutta (som nå snart blir 16) skal kurses i nitrox dykking his Wannadive, deretter på tide med litt iskrem før vi tar et formiddagsdykk. I ettermiddag er det bestilt frisørtime for den yngre garde hos vår faste feriefrisør, som har stått for sommerklippen de siste 13 årene. Melkesjokolade og bamsemums er med fra Norge til henne og sønnen
Morn fra hotellsengen. Det ble rum tasting i går, som var meget bra! Var ikke klar over at det produseres fra to typer råstoff. Sukkerrør eller molasses. Ellers har jeg funnet ut at jeg har gjenvunnet evnen til å bli solbrent, det var overraskende. på tide med en dukkert i havet nå. Ha en fin tirsdag! Grattis med dagen @Eddie47