Og fortsatt ingen tirsdagstråd? Da starter den her. God formiddag. Det er jo snart lunsj! (heldigvis, for jeg er sulten) Startet dagen relativt tidlig med en hund som måtte ut.. Så ble det avreise til kontoret, og en time på treningsrommet. Nå har jeg brukt tre timer på å gjøre helt andre ting enn det jeg hadde planlagt. Litt frustrerende, men sånn er det noen ganger. Har iallfall noe å skylde på hvis ikke det jeg egentlig skulle gjøre blir ferdig. Sendte en henvendelse til SAS i går om å få tilbakeført CT, poeng og avgifter fra en reise som jeg avbestilte i forrige uke, og nå fikk jeg akkurat svar om at poengene og CT er tilbake, og avgiftene kommer om noen dager. Spør man pent, så får man god hjelp. ha en fin en!
God formiddag fra hjemme(gjemme)kontoret i nordvest. Måtte i dag dessverre kansellere Sør Korea turen min neste år så det betyr at neste års egotripp må planlegges på ny. Så ellers at poeng fra Amex jeg har ventet på i nesten 1 mnd endelig kom inn på konto. T-1 til 1 ukes jobbreise starter med mange forskjellige flyvninger som jo er kjekt. Ja jeg skal fly til hovedstaden i morgen, men det skjer på kveldstid hvor det meste forhåpentligvis har roet seg. Ha en fin en.
God dag fra Porsgrunn. Helgens bilmekk prosjekt gikk sånn passe dårlig. Mer rust og faen enn forventet ved bytte av bremseskiver og klosser. Brukte 5 timer isteden for to som antatt. Greide å dra/slå istykker gjengene på drivaksel og ødelegge abs sensor ved bytte av hjullager også. Nå venter jeg på ny drivaksel og sensor. Nuvel- fremdeles ferie og ikke mer enn en måned til biz med KQ til Seychellene Ha en rustfri dag
God tirsdag fra det begenske. Tannlegen kunne melde om null hull, da er det flere penger igjen til flybilletter. Ha en fin en!
God tirsdag formiddag! Pre-test før demo hos kunde på fredag. Alltid spennende å se alt som mangler, og som vi må stresse med å fikse de neste to-tre dagene ... Ha en flott tirsdag, og grattis til @Sonictravel ! T-9 Sør-Afrika
God formiddag fra nord. Fått snudd døgnet noenlunde tilbake fra kanadisk tid, etter en grei men litt langdryg hjemreise med 5 timer på CPH og behov for et par powernap stopp under kjøreturen hjem fra BOO. Venter på refusjon av en partnerfly booking (uten CT) avbestilt for 2 uker siden, sender en etterspørsel om det til diamant-eposten nå. Ellers fristet awardfares-varsel i går om 4stk ledig i biz CDG-HND 17.feb, men orket rett og slett ikke å forsøke å endre min booking til ICN Håper noen andre her fikk booket et par av de.
Ut å fly igjen i dag også, og etter hvert med ordentlig fly også, altså to midtganger. Jeg venter også på å få igjen poeng og skatter etter avbestilling fredag forrige uke av en hjemreise. Har skjønt at kundene er bank for Norse, men at SAS har likviditetsbehov også er jeg ikke like imponert over.
God morgen fra her i vest hvor man ser over til Trumpistan. Sov nesten til 07 i dag og fikk med meg soloppgang over Niagara! Litt tåkeskyer på morgenkvisten, men det går nok over og vi får 25 grader utover dagen. T-10 til neste flytur i småflyet
God ettermiddag fra Reykjavik i et strålende solskinn. Dette huset er nok et av de mest berømte i dette landet. Noen som vet hvorfor? Google eller AI er juks
Grattis med dagen @Sonictravel Dagen og dagene går med plusling og legebesøk med opphavet. Og litt titting på flybiletter.
Mest kjent for å være importert fra Norge (Strømmen Trevarefabrikk) ;-) og deretter for å holde toppmøtet mellom Ronald Reagen og Michail Gorbatsjov, som ble begynnelsen på slutten av den Kalde Krigen.