God morgen fra Doha. Altfor kort natt her men tok en tur ut fra flyplassen for en overnatting hjå IC. Loungen hadde ikke rom å by på. Nå er det Uber på vei tilbake til Al Safwa for litt frokost, før turen går til Amman.
Treg start på dagen, ble vel fuktig kveld i går sammen med min bror. Våknet og lå og halvsov til midten av andre omgang av Nederland-Marokko. Hentet mine nye briller (superbillig i Korea og kan fås på dagen) og har nå nettopp spist jjajangmyeon til lunsj. Resten av dagen blir å se litt i butikker og slappe av. Formen tilsier ikke noe annet. 짜장면 (jjajangmyeon)
God morgen fra hjemmekontoret. Relativt rolig, så jeg bruker tiden til å sette på et par vaskemaskiner, og rydde litt. Senere i dag blir det sommeravslutning med jobben. Den blir litt amputert, siden noen insisterer på å se på fotballkamp. Men, jeg får vel noen bonger, så jeg kan sitte i baren i stedet. Ha en finfin dag!
God tirsdag fra Oslo, noen dager med krampetrekninger på jobb før ferie. Skal bare bli ferdig med noen teamsmøter før jeg skal bruke enda mer penger online på turisttillatelser og nasjonalparkavgifter, har jo blitt en skikkelig labyrint av avgifter og søknader en må gjennom, hjelper jo ikke å skulle stoppe både i UK (ETA) og US (ESTA) heller. Føler seg som en melkeku her en sitter og betaler det ene etter det andre, totalt 7300 spenn så langt for en familie på fire, og da er ikke avgifter flyselskapene krever inn på billettene tatt med
I dag er det godt vær på prærien, kaffe på terrassen og reiseradioen på .. Livet er lett, godt det er helg
Morn. Dagen er ikke spesielt fin i dag, siden det er nøyaktig 3 år siden politiet kom på døren med en forferdelig beskjed. Bonusdatter er ikke mer. Det setter litt (mye) preg på dagen i dag. Men, livet går videre, ingenting man kan endre på det som har skjedd så da er det bare å se fremover, mens man noen ganger er nødt til å stoppe opp og se tilbake. Kun 3 arbeidsdager igjen før ferien starter, det er noe å glede seg til Ha en bedre dag!
Formiddag fra vest på øst. Hatt møte med hr om oppstart, interessant, kan man straffes for å være for ærlig? Spennende med satsning fra moderbolaget, men savner fortsatt mer info om lifetime D. Flere og flere går sakte men sikkert inn i feriemodus. Ønsker alle en god tirsdag og lykke til i aften, Elfenben eller kofte, vi får se hva som triumferer, flere store lag er jo allerede ute, så mye kan skje i VM.
God formiddag! Litt ymse jogging og vannpark unnagjort. 20k skritt og dermed en liten fortjent pitstop på verandaen. Blir vel kanskje en dukkert i sjøen etterpå, før familien skal på med norgestrøya og finne en lokal sportsbar. Sympati, se fremover.
God ettermiddag frå eit sunnfjordsk heimekontor. Her går det i arbeid og ymse. Eldstemann er heime og høyrer på lydbøker med ein skrikande bergensar som heiter Kokkosbananas. På tide å leite etter bonusbillettar (og hotell?).
Nest siste gang jeg var i USA og flere nasjonalparker kjøpte jeg bil + passasjer kort for 1 år for alle parker. Det var vesentlig billigere, og ble brukt på to reiser.
Jobbkveld Planen er å beholde noen tenåringer og sette på tv en så de kan få se kampen mens de er her....... Hvis nå ikke hele Østlandet ser kamp og holder seg friske i kveld.
Godt tips om en skal til USA og det fortsatt funker med de nye avgiftene som har kommet for non-US folk, men i vårt tilfelle er nasjonalparkavgiften til STINAPA på Bonaire så må nok ut med de 40 USD de skal ha pr person uansett