God morgen! Første arbeidsdag etter siste langhelg på en stund. Eller, det som skulle bli en arbeidsdag, det blir legebesøk (på telefon, så egentlig ikke besøk) istedenfor. Tenker det kan være greit å få tatt en covidtest også, etter å vært i smittekommune nr 1 (antar jeg), Hammerfest. Uansett, tross ryggsmerter, smertestillende som tar litt av det, så har det vært en bra tur. Kjørte til Nordkapp. Veldig fin kjøretur, men besøkssenteret er en total rip-off. Har hørt det før, men nå har jeg da opplevd det selv og kan danne min mening på min egen opplevelse. Det som var fint er at det var maks 10 andre på platået, så fikk tatt bilde av "globusen" uten (andre) folk på. Tenker det er relativt sjelden vare. Ha en flott dag!
God morgen! I dag kjører jeg kollektivtransport deler av veien til jobb. Ganske så fint. Et par arbeidsdager igjen, så er det ny langhelg. Nyt tirsdagen!
God formiddag fra Porsgrunn. Bestilt guttetur til Liverpool i November. Spontan eufori etter søndagens sikring av Champions league plass neste sesong OSL-MAN med SAS. Kan ikke skjønne hvorfor de ikke flyr direkte til John Lennon Airport isteden?? Vel vel, satser på coronaen er "borte" innen November, og at pool får tilbake alle sine skadde spillere i toppform. Ynwa
Morning fra Tromsø. Treg mandag på kontoret her. Første milage run som gullkortholder i går, og dermed første tur innom loungen. Var behagelig nok å sitte der noen timer, men maten var ikke noe å skryte av. De kunne i det minste spandert en liten skinkebit på baguettene som kun hadde ost og en bit paprika i. Neste tur går med Widerøe til Mo i Rana nå på fredag. Diamant nærmer seg med stormskritt
God tirsdag formiddag En teller på knappene når vi får noen hyggelig beskjed ifra politisk hold, innreise karatene og unødvendige flyreiser bør vel ikke antyde oss bonusnisser, vi har da vel, strengt tatt kun nødvendige flyreise. Granka vs Kypros vs bobil. Kypros frister, så granka og bobil er vel ikke engang mulig å beskrive positivt. Ha en super kort uke folkens.
God lunsj fra Trondheim På jobb idag, hjemme med ene guttungen i morra, som er i ventekarantene. Med min flaks blir vi vel satt i karantene alle mann, så Tromsøturen til helga ryker vel..... Vi får se, men sjansen er slim to none på reise... Ha en karantenefri tirsdag
God føremiddag frå ein trøtt sunnfjording. Mykje flyging i langhelga. Fyrst t/r Kristiansand, og i natt vart eg jammen vekt av ei flaggermus på soverommet. Den fauk ut i gangen og av stad, men eg fann den, saman med ei anna ei på loftet. Ei av dei måtte dessverre bøte med livet i det den traff eit kosteskaft i det eg skulle jage den ut eit ope vindauge. Den andre fanga eg med papirkorga og slapp ut. Jammen skjer det mykje i store byar. Fly forsiktig.
God formiddag fra Lillestrøm. Arbeidsdagen er tilbake, og godt er det, man kan jo bli bortskjemt med for mye fri. Men nå er det slutt på gratisfri for lange tider fremover. Ikke engang til jul
God ettermiddag fra Romsdalen Lettskyet, pent vær. Til og med shorts på hjemmekontoret i dag Litt over en måned til ferie, og ingen planer lagt ennå. Hvor kan en dra? Og kanskje viktigere, hvor er madammen villig å dra? Blir nok fort en norgesferie i år også. 13 dager til første flyreise på evigheter. Innenlands, men om lykken står meg bi er nå i hvert fall loungen på OSL åpen. Ha en strålende tirsdag
God kveld fra hovedstaden. 3 dagers uke er påbegynt, og kun 2 dager gjenstår av den. Siden det blir litt for hardt å gå løs på fulle uker fremover skal det brukes opp litt fleksitid på fri på fredag denne uken og mandag-tirsdag i neste, så blir skikkelig langfri. Hvis alt går som planlagt skal man få gjennomført 6 flyturer med SAS og Widerøe i de dagene, og det skulle vel da gi 24 tellende flights så lenge SAS fortsatt har kampanje. Går fort til gull når hver flytur teller 4 ganger mer enn normalt Nyt kvelden folkens