Tirsdag på strilelandet

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 11. febr 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,312
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten
    Livet er lett
    Godt det er helg IMG_8039.jpeg

EndreD, Earl, obay and 10 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,617
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra bortekontoret.
    Her skinner også solen, men det er ganske så kaldt.
    Det er jo vinter, så man skulle kanskje ikke vente noe annet?

Nye tider på jobb, så nå har jeg bestilt min første jobbreise på flere år, og den går faktisk til Bergen. Så hvis det regner første uken i april, da blir jeg misfornøyd. Det skal jo (i følge sikre kilder) alltid være så fint vær der borte!

Endringer i jobbhverdagen fører også til at jeg kanskje må revurdere et par reiser som allerede er booket for 2025. Det er jeg ikke SÅ fornøyd med, men hva kan man gjøre..

I dag skal jeg (som vanlig på tirsdager) henge med nevøen min etter jobb. Det er alltid stas!

Ha en fin en!

EndreD, Earl, obay and 10 others like this.
  3. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    36,285
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Oslo!

Første møte unnagjort og en høvelig mengde kaffe inntatt. Akkurat fylt inn alt mulig av pasasjerinmfor hos LH så da bør det være klart til tur til EZE om snaue tre døgn. Gleder meg stort :)

Earl, obay, Wiolenze and 8 others like this.
  4. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,542
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret i nordvest hvor jeg akkurat har kommet inn døra etter å ha fulgt eldstemann til tannlegen idag. Solen den skinner og jaggu har det dukket opp ledige seter på den fullbookete flygningen torsdag kveld fra AES til OSL som jeg gjerne skulle reist på istedet for den tidligere på dagen. Så satser på å få brukt diamant fordelen å booke om når systemet åpner for det. Å booke om nå koster 7000 kr....

Earl, obay, Wiolenze and 8 others like this.
  5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,277
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra hovedstaden, hvor solen straks frister en ut til en spasertur i lunchen.

Ellers veier man for og i mot booking av en tur til Thailand med Turkish til høsten. TK dukker opp med akseptable priser, men med suboptimale setekonfigurasjoner er det ikke rett frem for en avgjørelse. (Alternativene, dyrere sådan, er OS/LX eller direkte med TG)
    Har i alle fall skjønt at noen timers layover på IST ikke nødvendigvis er så gæærnt, mtp. loungen.
    Jaja, noe skal man drive med innimellom jobbmailer og teamsmøter.

Ha en flott dag!

Earl, obay, Wiolenze and 6 others like this.
  6. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,773
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Concorde room. Veldig bra tur med BA A380 F fra DFW etter først å ha spist godt på Flagship first dining på DFW. Et hopp med Iberia gjenstår i dag.
    IMG_4171.jpeg

Earl, GBL, obay and 12 others like this.
  7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,027
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest!
    En deilig vårdag, 7 grader og sol. Dette blir bra
    Ha en nydelig tirsdag!

Earl, obay, EndreD and 8 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,060
    Bonuspoeng:
    293
    Det er sol og blå himmel også nord i Vestland - fylket som ofte vert omtala som "Norges California". Dagens fyrste og siste møte er nettopp avslutta, og då må gardinene dragast for slik at ikkje sola blir for mykje til bry. Poengbingen esar ut verre enn magen gjer i jula. No må eg snart få komt meg på tur!

Earl, obay, EndreD and 8 others like this.
  9. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,557
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Dubai, får presset inn noen strandtimer før det blir loungtid om litt;

IMG_2953.jpeg

Spielhaug, Earl, obay and 7 others like this.
  10. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,626
    Bonuspoeng:
    93
    God midtdag, i og utenfor stuen.

I et svakt øyeblikk fristet fruen meg med en reisetillatelse hvis jeg tapetserte en vegg på ene soverommet. Jeg vet ikke helt hvem som var svak, men nå har jeg i hvert fall en reisetillatelse i lomma. Med en selvpålagt maksimal reiselengde på 2-3 døgn så legger det noen begrensninger, men optimale reisedager er hverdager, så det gir jo også muligheter. Står mellom en natt på vestkysten av USA med SK, eller finne en ST-tur sør-østover. Vet jo at det ikke er overflod av billetter østover, men er jo litt gøy å lete også.

Earl, obay, Flymunda and 4 others like this.
  11. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,557
    Bonuspoeng:
    293
    Betraktelig bedre lounge hos Waldorf i dag sammenlignet med Hilton i går;
    IMG_2955.jpeg IMG_2956.jpeg IMG_2957.jpeg IMG_2958.jpeg IMG_2960.jpeg IMG_2961.jpeg IMG_2962.jpeg IMG_2963.jpeg IMG_2964.jpeg

Spielhaug, Ololsen, Earl and 7 others like this.
  12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    Wiolenze and obay like this.

Del denne siden