Tirsdag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 12. mars 2019.

  1. ElinPelin

    ElinPelin Medlem

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    33
    Kroppen min nekter å tilpasse seg norskt klima igjen etter en uke i Hurghada. Fin tur, med SAS charter i 737-700 t/r. Merket godt at det er ny terminal i Hurghada, alt gikk utrolig mye mer smooth enn før revolusjonene. Men foreldre som lar unger i førskolealder bruke midtgangen på flyet som lekeplass, noe som innebærer enormt mye springeng og dunking borti andre reisende, burde brenne et visst sted. Sammen med den kvinnelige svenske middelaldrende purseren på vei nedover som i hvert fall ikke skjønte at hun jobbet i servicebransjen. Makan til sur og frekk oppførsel! Det skal sies at undertegnede tok for seg drittungen i midtgangen da tålmodigheten var oppbrukt, og hun hekset også til til purseren. Høyt og tydelig. Noe som medførte at ungen begynte å løpe baki flyet i stedet for framover, og at purseren ble høylytt svært blid med verdens største påklistrede smil, og hun byttet plass med en annen av kabinpersonalet, så jeg slapp å forholde meg mer til henne.

    #drømmepassasjeren
     
  2. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    Det er mulig du referer noe veldig internt, men slik jeg oppfattet Eddie 47, skjedde det som senere skal bli krimstatistikk - mer eller mindre tvers over gaten... ?
     
    Eddie47 liker dette
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp ...Sett fra terrassen ...
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Det var på tv i går. Jeg sa til frua; Der bor'n Eddie, han jeg skal på tur med i juni.
    Frua syns strøket så litt hm hm ut, og lurte på åssen type du var :D
     
    Liza, ElinPelin, holmen and 3 others like this.
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,918
    Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Haha. Er skeptisk selv jeg nå.. En ting er at han er bergenser, men det nabolaget hans virker jo livsfarlig
     
    RoadKing and Eddie47 like this.
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Vårt hus, sett fra den siden av veien hvor sønnen drepte sin mor og prøvde å drepe sin far .. A96770AF-BE8A-4E6D-8046-BF7EB41E60CE.jpeg
    Ligger på solsiden med utsikt over store deler av Bergen . Nytt bygg ferdig 19.12.2018 ..
     
    anders82, Liza and RoadKing like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Det er du som har invitert på tur!
     
    jgroneng, RoadKing and anders82 like this.
  8. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,918
    Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Men det var jo før jeg visste hva slags område du bor i. Skumle saker. Heldigvis er det godt med skjenk både hos Luftwaffe og i Dublin
     
    RoadKing liker dette
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Begynner så smått å glede meg :)
     
    anders82 and Eddie47 like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg lander på OSL kl 09.15 ...
     
    RoadKing and anders82 like this.
  11. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,918
    Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Oppmøte innenriks 09:30. Jeg gleder meg selv jeg, men det føles leeenge til fortsatt. Har heldigvis et par turer før det her og
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden