Kroppen min nekter å tilpasse seg norskt klima igjen etter en uke i Hurghada. Fin tur, med SAS charter i 737-700 t/r. Merket godt at det er ny terminal i Hurghada, alt gikk utrolig mye mer smooth enn før revolusjonene. Men foreldre som lar unger i førskolealder bruke midtgangen på flyet som lekeplass, noe som innebærer enormt mye springeng og dunking borti andre reisende, burde brenne et visst sted. Sammen med den kvinnelige svenske middelaldrende purseren på vei nedover som i hvert fall ikke skjønte at hun jobbet i servicebransjen. Makan til sur og frekk oppførsel! Det skal sies at undertegnede tok for seg drittungen i midtgangen da tålmodigheten var oppbrukt, og hun hekset også til til purseren. Høyt og tydelig. Noe som medførte at ungen begynte å løpe baki flyet i stedet for framover, og at purseren ble høylytt svært blid med verdens største påklistrede smil, og hun byttet plass med en annen av kabinpersonalet, så jeg slapp å forholde meg mer til henne. #drømmepassasjeren
Det er mulig du referer noe veldig internt, men slik jeg oppfattet Eddie 47, skjedde det som senere skal bli krimstatistikk - mer eller mindre tvers over gaten... ?
Det var på tv i går. Jeg sa til frua; Der bor'n Eddie, han jeg skal på tur med i juni. Frua syns strøket så litt hm hm ut, og lurte på åssen type du var
Haha. Er skeptisk selv jeg nå.. En ting er at han er bergenser, men det nabolaget hans virker jo livsfarlig
Vårt hus, sett fra den siden av veien hvor sønnen drepte sin mor og prøvde å drepe sin far .. Ligger på solsiden med utsikt over store deler av Bergen . Nytt bygg ferdig 19.12.2018 ..
Men det var jo før jeg visste hva slags område du bor i. Skumle saker. Heldigvis er det godt med skjenk både hos Luftwaffe og i Dublin
Oppmøte innenriks 09:30. Jeg gleder meg selv jeg, men det føles leeenge til fortsatt. Har heldigvis et par turer før det her og