God morgen .. Vi venter på elven De to neste døgnene skal det bli skikkelig heftig! Godt det er helg!
God morgen fra sykesengen, det å ha barnebarn på besøk vinters tid er ikke lurt. Men, det er jo lurt å få det nå og ikke om 16 dager når landet som ledes av en med mangelfullt utviklede sjelsevner skal besøkes. Hadde billettene vært mulig å endre hadde jeg snudd 180 grader. Det er trist, men jeg kan ikke reise dit mer, med en så uforutsigbar ledelse. Riktig god tirsdag ønskes alle.
God morgen fra kontoret i nordvest. Et år eldre i dag og mine kollegaer krever kake. T-24 til jeg returnerer til Donald land.
God morgen fra kontoret. Dagens runde på treningsrommet er over, og nå er neste høydepunkt lunsj i kantinen. MEN, noen har satt opp et møte midt i lunsjtiden! Jaja. Da er det mindre igjen av arbeidsdagen etter lunsj. Og da skal jeg henge med nevøen, det er alltid gøy. Her på Østlandet er det for øvrig flott Austlandsvær, med 10 grader og delvis skyet. Hvordan er det på Vestlandet i disse dager? Ha en fin (tørr) en!
God tirsdag! Aner ikke hvor mange ganger jeg har vært over dammen, men nå frister det særdeles lite. Det er jo rett og flett utpressing av Ukraina for at de skal signere en avtale som gir 500 milliarder $ til USA uten noen forpliktelser tilbake. For å ikke glemme hvor stygg han er i munnbruk og fremtoning ... Hva er det for et troll de har plassert bak spakene?
Vurderer å endre en tur i mai til noe annet enn USA selv. Må bare finne et godt alternativ. Det er bursdagsgave til søsteren min, og alternativet må jo være bra!
Morn fra vest! Vi venter også på elva, har ikke sett noe til den ennå. Ble kokekaffe idag morges, da jeg var tom for filter. Fint med variasjon. Som mange andre er alt av USA-planer satt på «indefinite hold». Synd at 85% av SK-long haul går dit, da… Ha en fin en!
God formiddag fra Sølvbyen. Vi satser på at Lågen fortsetter å være eneste elven på disse kanter av landet. Dagene går med til å ikke lese alle oppslagene om en gulrotfarget president. Det må jo bare være click-bates? Dessverre, virkeligheten er om mulig enda verre. Det gremmes. Heldigvis ingen turer planlagt over dammen. Måtte dagen tross alt bli bra for alle! PS Gratulerer til @Ololsen! DS
SFO turen min er dessverre vanskelig å gjøre noe med siden den er betalt med cash og kritisk for Diamant jakten med tanke på doble poeng…men men. Er ikke California demokrat land?
God tidlig ettermiddag fra OSL. Hadde ingen reiseplaner denne uka men mye lettere å få fikset vaksine mot gulfeber i Bodø enn her «sørpå» så da blir det en tur, SK4112 om noen minutter. Tidenes «fast-track» i dag så rakk ikke loungen. Kombinasjonen av at de slipper ikke reisevante inn i fast-track og at de bruker lærlinger på jobb der er en uheldig kombinasjon. Plussen er at jeg får sett Realkampen med Jr i kveld
Tirsdagshilser fra hovedstaden. Her sviktet man kantinen, til fordel for en impulsiv utelunch idag: burger med tilhørende pils. Skal ikke mer til for å muntre opp, på en ellers lite hendelsesrik dag. Nå blir det vel snart Ski-VM på den ene skjermen også, ser ut som om de får artige forhold der oppe i Granåsen. Ha en tirsdag fri for smøreproblemer!
God ettermiddag frå Florøida. For tida dominerer austlandsveiret utomhus. Inne renn det inn med varslar frå Awardfares om retur frå Calefornien. Eg har ytterst blanda kjensler. Den politiske leiinga er fullstendig på tur, men eg kjenner på eit veldig behov for å treffe amerikanske venner igjen etter presidenten sine siste krumspring. Heldigvis har Republikanarane sin leiar i Senatet anar i Sunnfjord, so vi får tru han får snakka Donalden til vit. I det minste sett foten ned for noko av galskapen. Elles freistar det stadig med fleire turar til Afrika. Eg har no mellomlanda i Nairobi seks gangar sidan overgangen til SkyTeam, so då er det kanskje på tide å få seg ein tur inn i landet? Mauritius freistar. Det same gjer Sør-Korea og Australia. Og mykje mykje anna.
God ettermiddag fra Innlandet! Føler på akkurat det samme som flere beskriver her nå. Har avreise til Miami på lørdag, og kjenner at den gleden og entusiasmen man vanligvis har før en reise, har blitt kraftig amputert.. Men billetter er kjøpt (er også på diamantjakt..), og planer lagt, så blir jo at man gjennomfører. Men nå med en betydelig bismak..