Tre dager til guttetur til CPH Det er kjekt at ungguttene tar meg med på tur Er ikke livet kjekt? Sitter på hytten og lurer på om isen i veien er borte sånn at jeg kommer meg til BGO i tide?? Her er hytten gjort klar til at svigersønn skal kunne slipe gulvet i helgen og da vil det etterhvert bli klar for nytt møblement som er kjøpt inn med AMEX … Nytt år og «ny hytte» (bygd i 1949) Ha en flott dag
Hei tirsdag! Ikke annet spennende enn at hjemmetesten fortsatt er negativ. Og jeg holder meg mest mulig for meg selv. Sånn er det blitt .. T-8 Testdag T-9 «RTW» ANA F x2
Guten morgen. Nærmer seg Covid`ns død, går vi i siste fase, hipp hipp hurraaaaaaaa, kan vi feire snart? Video konsultasjon med ca. 31 pax Covid + igår kveld(hjemme ca 2130ish), gjerne hele familier av gangen, samtaling rapporter: Lett feber, dag 1, noe snufste nese, av og til en hoste, noen flere med hals irritasjon, så dag 2 eller 3 er du totalt symp. fri Ha en Covid fri hverdag og god tur til alle T-X, skal følge godt med hvor mange traller som tømmes
Unggutt og unggutt fru blom, T-3 ja. Det går fort Fant i går ut at jeg skulle stikke en tur på kontoret i dag. Flere enn meg som har tenkt det ser jeg på toget. Ute skinner solen. Ha en super dag folkens.
God morgon frå Dovrebanen, per no ved Mjøsa! Første lange togtur på over 10 år, målet er bartebyen Tralla er tømt: Ha ein fin-fin dag, folkens
God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. Luftvegsymptom er noko herk. Kaffien smakar ikkje som den skal. Må drikke berre på trass. Pokker ta. Snart TTT, og det utan at det står i Spar si tilbodsavis. Skandale. God tur til Granka, @Berlioz. Det må vere godt å komme seg på vingene igjen. T-65 til CPH T-104 til LAX/SFO T-159 til MNL/TPE
Må være trykk feil, det hjelper å klage til IF kundeservice, får du ikke trumfen, så kan du sikkert søke om 3% opprinnelig og 3% ekstra for tort og svie
God morgen fra hjemmekontoret! Kaffen er snart ferdigtraktet og gleder meg til første kopp. Ingenting nytt å melde på reisefronten foreløpig annet enn at jeg storgleder meg til tur til både Chicago i vinterferien samt en tur til California slutten av mai. Fant ut at jeg er der når en ny månefase starter og at det generelt er perfekte betingelser for å se Melkeveien fra Joshua Tree Park. Så, første natt er bestilt rett ved inngangen til parken. Ha en flott dag!
G’morn fra fastlegen….. Kjapp sjekk av et par fingre som ikke beveger seg som de skal. Usikker på årsak men det er jo derfor man har overbetalte leger Ha en legevisittfri dag
God tirsdag! Har brukt mye tid siste ukene på å lete opp ymse award billetter til sommeren og desember men sliter veldig med connection TRD-OSL, TRD-CPH og TRD-ARN. Samtlige forsøk på å få til noe vettugt strander i den første/siste biten her til trønderstaden. Kan ikke huske at det har vært så ille før men dette begynner å bli en skikkelig stor bummer Ha en god dag - med eller uten award booking!
Bare på grunn av det vurderer jeg noen ganger å flytte tilbake til Oslo Eller flytte enda litt lenger sør og bo nær CPH.
Ja har hatt mange våte drømmer om å bo i nærheten av en flyplass hvor først leg er widebody i stedet for en CRJ900
Har brukt litt tid på samme problemstilling selv, da jeg starter i MOL/KSU. Løsningen for meg er å bruke https://awardhacks.se/Star for å finne tilgjengelige avganger til f.eks. OSL først, SK-only, 14 dagers søk. Da begrenser gjerne utreisedatoer seg til kun 3-4 mulige dager i løpet av en måned.
Tror ikke vi skal prøve Dr Google... Med mine telepatiske evner vet jeg hva Dr Goggle vil foreslå, og det er ikke hyggelig lesning
God morgen. Deilig start på uken i går. Budsjettkrav justert, så fra ingen bonus til litt. Ikke mye å skryte av i kroner og øre, men likevel hyggelig. Åpner seg også noe fri mot slutten av neste uke, så ser om det dukker opp noen spennede turer å gjennomføre.
God morgen fra kontoret! Har trent, har fått kaffe, og har alt for mye å gjøre. Det er ulempen med ferie, ingen som gjør jobben min mens jeg er borte.. T-3 CPH T-11 LAX Det er deilig å kunne se frem til flere reiser i kalenderen igjen! Men, Covid'en kan jo fortsatt ødelegge for reising. Kos dere i solen!
Dagen tilbringes i Bergen for å besøke opphavets opphav. Ingen date med @Eddie47 denne gangen, men det nærmer seg både sør-Afrika og Dublin Riktig god tirsdag
@drsyk kan sikkert fikse Fernet på resept som remedium Har hatt samme problem; da har det vært ledige billetter, men de kan ikke bookes sammen med resten av reisen. Fordi "computer says no". Svensken mente at "det kan va så ibland" og anbefalte å prøve å få lagt til TRD-OSL i ettertid. Har ikke tort å røre bookingen, så jeg har ikke prøvd det i praksis. Her i gården fortsetter Operasjon Smittestopp. Må dessverre være på jobb resten av uken, som jo øker sjansen for skjær i sjøen. Men håpet om flytur til helgen lever enda!