Tirsdag morgen... er den god?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 08. aug 2017.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Kort sagt!
    Tirsdag 8.august 2017: Det BØTTER ned!
     
  2. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,383
    Likes mottatt:
    2,690
    Bonuspoeng:
    113
    I Bartebyen er det fremdeles hardt å stå opp etter ferie...
    Her er det oppholds p.t., men asfalten vitner om regn i løpet av natten.

    Ha en strålende dag, med eller uten "BØTTER"...
     
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

    Innlegg:
    1,979
    Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det mandag en liten stund til enda, men jeg har absolutt tro på at tirsdag morgen blir god når den kommer :cool:
     
  4. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,763
    Likes mottatt:
    4,861
    Bonuspoeng:
    113
    Første dag etter ferien.... nuff said
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member Moderator

    Innlegg:
    3,919
    Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.
    God dag indeed , motorsykkel til jobb i lett vær og det ser meget lovende ut for ettermiddagen.

    Ha en flott tirsdag :):)
     
  6. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,529
    Likes mottatt:
    19,315
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra solfylte Kongsberg. Er ikke mye i veien med tirsdagen her. I morgen derimot er vi lovet Bergensvær, sikkert en fake versjon uten vind.
    Ha en vær eller ikke-vær dag, alle!
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,827
    Likes mottatt:
    79,715
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Masse skyer kl 0600 i dag, men det bedrer seg nå.
    Har trent (selvskryt må til), er på jobb, gleder meg til jeg er ferdig på jobb.

    Har startet planlegging av ferie for jul/nyttår 2018/19(!). Så tidlig har jeg aldri planlagt ferie før..

    Snart helg!
     
    Eddie47 liker dette
  8. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Godmorgen. Togene kører og solen skinner rundt om skyerne og selvfølgelig bliver det en god dag. Eneste ulempe ved tirsdag er at der er en hel uge til mandag (som alle jo ved er den bedste dag på ugen). :D
     
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Bare for å ha sagt det .. det er sluttet å regne og nå skinner solen i Bergen!!
    IMG_9998.JPG IMG_9999.JPG
     
    Kristian, Pepeu and RoadKing like this.

Del denne siden