God formiddag fra IconSiam, Bangkok. Yep, frokost er spist og utsjekk er gjort for denne gang. Nå blir det rolig byvandring noen timer, kun avbrutt av et og annet kjøpesenterbesøk. Det er jo godt med litt avkjølende, både luft og i flytende form. Utpå kveldingen blir det BKK og derfra en lang natts flight hjemover. Regner dog med at IF ikke vil være uten ambassadør her i byen så lenge. Ha en topp tirsdag der du er!
God morgen! Starter dagen med trening før jobb, og masse møter før jeg skal henge med nevøen min i kveld. Klippet gress i går, og det ble litt "too close for comfort" er øyeblikk.. Det gikk heldigvis bra. Ha en fin en! (Med alle tærne intakt..)
God morgen fra frokostbordet. Luksusmorgen med treg start og kaffe, aviser og forum. Mulig jeg skal kjøre litt MC i kveld om været ser greit ut og kalenderen tillater det. Ha en solid en!
Morn fra vest! Idag blir det rødnese til østlandet, og idag setter jeg pris på de små tingene. - Parkere bilen 10 min før boarding, og allikevel ha god tid - Store, romslige kasser i sikkerhetskontrollen (Ja, jeg skuler på deg OSL! ) - Fast track fra jobben - Booke om gratis fra 0630 til 0730-flight Ha en produktiv dag!
God morgen fra Sølvbyen. Vi har heldigvis en fredelig robotklipper så vi tror tærne er trygge. Om den ikke blir hacket av uvennlige makter. I disse tider osv osv. I dag blir det ny tur til Drammen, formål godkjenning av resultatet fra forrige ukes besøk. Det bør gå bra. Ha en fin tirsdag!
Mårnings fra Oslo! Fførst en økt med arbeide og så senere i kveld Sentrum scene og gjensyn med gamle helter i The Cult. Rundt femten år siden sist jeg så de i London, får håpe hverken Ian, Duffy, hvemdetnåer som spiller de andre instrumentene nå eller publikum har blitt for gamle i mellomtiden
God morgen fra kontoret i nordvest. Ingen robotklipper hjemme hos meg, men det ser ut som det må investeres i det neste år da den gamle plenklipperen snart ser ut til å ta kvelden. I morgen blir det iallefall flytur, men av den korte varianten. Ha en fin en.
God morgen fra SK480 på vei til Stockholm. De små tingene ja, gleden av å sitte på exit-row med det eneste ledige midtsetet i hele kabinene ved meg.
God føremiddag frå Florøida. To timar att til eg skal til min og @Stuttfeiten sin tannlege (på vel 80 år) og få tatt siste shining av kjeftamentet før sommaren. Litt poeng blir det nok og, men dessverre tek han ikkje AmEx. Kan det stemme at det berre er 16 dagar att til neste flytur? Du verden...
God tirsdag, Føler meg greit forfengelig på hjemmekontor i dag. Første dag i livet som EBD, men jeg føler ikke det teller helt før Scandic også har oppdatert statusen min. SAS innvilget meget generøst nivåpoeng på en retroclaim av en schedule changed bonusbillett i biz. Da kunne jeg nå i graceperioden betale 33k bonuspoeng hvis jeg ville ha smaken på det forfengelige liv. Og det vil jo man fort. Selv om det poengmessig "kostet" en enveis biz til statene, går jeg i pluss hvis jeg tar tidlig lunsj på Scandic det neste året Har vært en liten emosjonell berg- og dalbane så langt idag. Våknet før hanen av minstemann, så morgenen gikk med til litt Awardfares og Fantus (ikke si noe til konemor). Fikk derfor Delta-slippet rett i monitor, men jeg fikk ikke arbeidsro nok til å sy sammen en hel tur. Og når jeg var logget på hjemmekontor var jo vinduet lukket. For tredje gang denne måneden har jeg derfor måtte avbestille en enveis-billett biz fra Tokyo fordi jeg ikke klarte å finne en utreise (i biz, rett nok) til Asia innen 24 timer.
Alltid hyggelig med en sving innom Silverkris på BKK. En fredelig oase, særlig de siste par timene før de stenger (kl 23.)