Tirsdag, en dag i september

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Avixlo, 22. sept 2026 kl 10:03.

Tags:
  1. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,075
    Bonuspoeng:
    183
    Det er tirsdag og en rolig dag på kontoret her på Skjervøy.
    Så det ikke var noen tirsdagstråd, så jeg tar meg friheten.

I dag er planen å ringe rundt til alle gruppelederne i speiderkretsen, så i dag har jeg 4 grupper på planen og i morgen har jeg 2. Ellers er det lite som er planlagt, men er invitert i dåp i november sørpå. Så da får jeg rote meg til å bestille flybilletter.

Ha en flott tirsdag uansett hvor du befinner deg.

Earl, Calling, Berlioz and 9 others like this.
  2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    41,051
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag!

Her prøver en å gjøre endringer i noen billetter neste sommer, har kjøpt AA fra LGA via MIA til BON, stopover i MIA er over natten og fruen ønsket å legge på en ny natt, siden vi har kjøpte billetter i biz tenkte jeg at det kunne være en mulighet å undersøke.

Er også mulig å gjøre endringen i følge damen jeg snakket med fra AA, men de skulle ha pene 118.360 kroner per person, ikke det at hvor mange vi er egentlig da spiller noen rolle men med fire pasasjerer hadde jo dette blitt nesten en halv million!

Måtte spørre flere ganger om det var rett, og siden tallet hun ga i NOK, omregne det til USD for å se om det ikke var noe som skurret på andre siden, men neida, dette var prisen pga forskjellig fare class, så da så :eek:

jocke, Earl, Calling and 12 others like this.
  3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    19,477
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Igjen litt bilfikling, nå på fruens I3. Bakdekk var nedslitt, og da oppdaget jeg at den trenger nye bremseskiver og klosser også. + bremsevæskeservice.

Satt bort jobben, får heller dra kortet å håpe på noen bonuspoeng.

Skal kjøre bilen til Gardermoen om 20 dager, så da er det greit med dekk og bremser man kan stole på.

Ha en skodd dag

jocke, Earl, Calling and 9 others like this.
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    28,385
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.

Holder på å bli/er syk, men ikke dårlig nok til å la være å jobbe. Dårlig nok til å ikke ønske å smitte kollegene mine. Jaja, dette går vel over. Kanskje det er mangel på flyturer de siste ukene som er årsaken?

Ha en bedre tirsdag!

jocke, Earl, Calling and 9 others like this.
  5. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    14,029
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Oslo.

Et par timer til med jobb også er vi klar for avreise til OSL og 2,5 uker på tur i Kina.

Første flyvning er med KLM i ettermiddag. Fått melding om forsinkelse, men tror ikke KLM helt klarer å bestemme seg for grunnen til forsinkelse. IMG_1112.jpeg IMG_1113.jpeg

Satser på at vi klarer videre forbindelse til Paris med AF, selv om vi bare har 1t10m forbindelse i utgangspunktet. Hvis ikke går det vel flere fly. Vi reiser ikke videre før 14:15 i morgen, så god tid.

Ha en strålende dag.

jocke, Earl, Eddie47 and 9 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    82,973
    Bonuspoeng:
    293
    Hei og hå fra bortekontoret.
    Her krysses det av på oppgaver i et forrykende tempo. (Må gjøre unna litt greier for å kunne dra på tur i neste uke. Så lenge det er en gulrot der fremme, så er jeg ganske arbeidsom. :p)

Dagens økt på treningsrommet er også gjennomført.

Kom over denne videoen på Youtube, hvor det snakkes om både ny lounge på CPH, flyene fra Virgin, Starlink i alle fly, LTD, og skyvedører i ny biz-innredning.

Ha en fin en!

jocke, Earl, Eddie47 and 10 others like this.
  7. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    11,347
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra kontoret i nordvest hvor faktisk er oppholdsvær i dag. Valgte å bestille et abonnement på matkasse fra Godt levert i dag bare for å prøve litt. Får 10.000 EB poeng på kjøpet.

Ellers litt spennende det som kommer, og noe ganske snart også, ifølge videoen til @holmen

Ha en fin en. T-14 til neste flytur. Tiden går jaggu fort.

Last edited: 22. sept 2026 kl 13:14
    jocke, Earl, Calling and 7 others like this.
  8. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    20,574
    Bonuspoeng:
    183

Ololsen liker dette
  9. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    15,663
    Bonuspoeng:
    293
    Droppet turen ut til SQ idag, men dette er stusselig alternativ altså.

Søppelkassene flommer over, brukt servise, matavfall og bestikk blir ikke ryddet (stod der fra før jeg ankom stolen), og det er generelt overfylt av pax.

Vel, vel, savner ikke følgene av å holde meg mest mulig unna SAS. I dette tilfellet også Lufthansen, som jo har strålende lounger helt andre steder enn LHR2.

God fly-dag! Selv om den går mot slutten :)

EDIT: så plutselig på FR24 at innkommende SAS maskin hadde en rolig, men klar kurs mot 2B. Siden avgangen tilbake dermed går fra B-gates for en gangs skyld, ble det en rask walk til en betjent bar, Singapore Sling, god mat og lutter glede før boarding en liten etasje ned :p

20260922_180128.jpg

20260922_182421.jpg

Det var noe helt annet, ja! Krisflyer :D

20260922_185418.jpg

Last edited: 22. sept 2026 kl 20:04
    Ololsen, Earl, NoLimit and 1 other person like this.
  10. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,226
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Narvik!
    Første av to arbeidsdager her unnagjort, en bra dag i dag, både værmessig og jobbmessig så håper på greie forhold også for morgendagen!
    I morgen kveld går turen sørover igjen så får tro flyet er i rute når den tid kommer!

Nyt tirsdagskvelden folkens :)

11. ccurrahee

ccurrahee Flyglad!

Likes mottatt:
    40,733
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra hverdagen. ;) litt til og fra.

Calling liker dette

Del denne siden