God morgen fra Oslo vest. Jentungen vil nå også ha klokke til jul, etter at fruen plukket ut sin gave hos Bjerke i helgen. Da må far til Swatch butikken i løpet av dagen, håper den tar Amex? Tikkeren nærmes seg CT i samme fart som nissen nærmer seg Juleaften Ha en fin tirsdag alle bonusnisser
God morgen fra Cloud Nine loungen på Addis Abeba flyplass! Biz hos Ethiopian var litt trangt, men sov så lenge som mulig uansett - 2 timer og 45 min. Fått omvei via Kilimanjaro på vei til Zanzibar, men håper det går smooth og at vi får sove litt ekstra på veien. Gledes til sol og bad
God morgen! Her er det booking-dag, mer enn reise-dag. Kan faktisk se ut til at neste flight ikke blir før i romjulen, med bare en mulig København-reise i mellom. Flights til Asia litt utpå nyåret er målet for dagens booking.
God morgen fra Lisboa. Ettersom krediteringen av KQ lar vente på seg blir det en svipptur til Madrid med UX før snuten vender tilbake til Lisboa. Flighty sier jeg har en relaxed conection på 5h30.
God morgen fra MBT. -10. Ikke til utreise men antall grader. Kom oss hjem som planlagt, det blir drøyet døgnet hjemme før det blir TAP direkte til Lisboa i kveld. Håper det blir årets siste utreise. Litt spent på TAP, over 4 timer i en A320 er lenge. Mangler forresten 266/120000 poeng for diamant hos Hilton, noen som vet om de lar seg kjøpe eller om jeg må finne meg rom for en natt til?
God morgen fra kontoret på Skjervøy Det nærmer seg jul for hver dag som går ja. Men før den tid så er det litt å gjøre på jobb. Så min neste flyvning er Widerøe til TRF via BGO den 21. desember, så har jeg litt norgesflyvninger i løpet av neste halvår før Mexico i April! Wooooo. Men før alt det der må det jobbes og nå har jeg billettene i boks. Så ha en flott tirsdag alle sammen!
Morn fra parkeringsplassen utenfor legekontoret. Fant ut at det er bedre å vente her enn blant alle syke folk der inne. Legen (blir vel assistenten) skal bare ha litt blod i dag. Trafikken inn til sentrum var nesten fraværende, så jeg er alt for tidlig ute. Når det gjelder reiseforberedelser er fet på tide å se litt nærmere på ruten i januar. Fikk beskjed at det er lurt å forhåndsbestille bord på noen av stedene vi skal reise til (ikke fordi det er ekslusivt nødvendigvis, men øde og ingen andre alternativ i mils omkrets). Holder også på å se på sommerferien, det blir roadtrip med mål Slovenia. Vurderer å parkere bilen på et nattog fra Hamburg til München for å unngå tre lange kjøredager på rappen. Vi får se… Ha en herlig tirsdag
Hamburg til München er da bare en kjøring på ca 8 timer .... en strekning jeg kjørte et par ganger i året med tre barn i baksetet da ungene var små ...
God morgen fra kontoret i nordvest hvor jeg nå er rimelig sikker på at flyåret 2024 er over. I motsetning til @Maggie så prøver jeg å holde igjen alt av AMEX utlegg til vi bikker nyåret for å få det med på ny CT- teller
Jeg vet, men den kommer i tillegg til Trondheim-(litt nord for) Gøteborg og derfra til Hamburg, som begge også er 8-9 timer hver. Er bare det å unngå å kjøre 8 timer en tredje dag på rad. Synes det er kjekt å reise mens jeg sover, om det er på tog, båt eller fly har lite å si, men i en bil er det hakket verre.
God formiddag fra solkysten.. Kjølig i dag men godt vær! DNB ringte og sa at de hadde sperret Mastercardet mitt fordi det raste på med UBER transaksjoner og lurte på hvor jeg var på kloden. Jeg måtte medgi at jeg var i verdens vakreste by, og var derfor ukjent med transaksjonene .. dessuten har jeg AMEX i UBER profilen. Så nå er jeg uten SAGA MC …
God ettermiddag i solen! Måtte ta ned persiennene for å kunne gjøre noe jobb på PCen (Altså lese på IF). Dagen har fløyet avgårde etter treningsøkten i dag tidlig, og det nærmer seg jo faktisk hjemreise! (Alt er relativt) Årets siste flytur(er) ble nok gjennomført i går, med mindre det dukker opp noe helt uforutsett, eller noe veldig gøy. Uansett betyr det at jeg har klart å fly hver måned i et kalenderår. Det har jeg visst ikke gjort før. Mens jeg skrev denne meldingen så har det gått så lang tid at solen nesten er på vei ned bak åsen. Heldigvis er det bare et par uker til dagene blir lengre igjen! Ha en fin en!
God ettermiddag fra VY. OSL-Porsgrunn. Kom akkurat hjem fra egotur til herlige Miami, med SK. Rakk toget m 20 sek margin. Prioritet-tag gjorde at kofferten kom som nr 30 på bandet Nuvel..juleferie. Guttejulebord på Lorry til lørdag. Godt jeg har snill kone.