God ettermiddag fra 1D på DY1551 BUD-OSL. Planen var opprinnelig å bli i Budapest til søndag 22, med mulighet til å forlenge med 1-2-3 uker eller mer, men i går ble det bestemt av Orban & co at fra i dag 15:00 må alle puber, barer, restauranter og andre steder der folk samles holde stengt. Og da snakker vi 100% stengt, intet er åpent med unntak av matvareforretninger fra omtrent nå i skrivende stund. Så da fant jeg ut at det faktisk er bedre å sitte i karantene hjemme, og fikk booket om til i dag. Ca halvfullt fly, og alle som sjekket inn som ikke hadde norsk pass måtte dokumentere gyldig oppholdstillatelse i Norge. Var et par stykker som ikke tok imot den beskjeden uten krangel, men med et par myndige ungaske politimenn i umiddelbar nærhet ga de opp alle protester ganske fort. Så da min yndige niese sendt i butikken for å kjøpe 6 pakker knekkebrød og en del tuber smøreost, samt 4 bokser Nutrilett. Kan jo like gjerne bruke de 14 dagene til en liten kickstart på en planlagt vektnedgang.
God ettermiddag! Her er det jobb jobb jobb, og litt mer jobb. Burde gjort unna litt skole og, men ikke tid Bestilte HEL-ARN-OSL-TRD for noen venner av min onkel som prøver å komme seg hjem ifra Thailand og klarte å få BKK-HEL i morgen tidlig. Så vi får se da om ikke alt kanselleres eller om de kommer seg i vei
Det er absurd å lese det herren skriv, men sikkert langt frå så absurd som det er for deg og henne som du deler postkasse med. Måtte heimturen straks bli realisert! Trasige greier. Medkjensle herifrå. Måtte det ikkje bli for langvarig – dersom det i det heile tatt skjer... Ynske om god betring oversendast herifrå! *** God tysdag frå Aust-Finnmark! Her har nabokommunen fått påvist koronasmitte. Fleire kommunar i området har innført vegkontrollpostar. Det er ei underleg tid å oppleva, det må eg seia. Heldigvis har snøstormen lagt seg! Ha ein koronafri dag, folkens
Her går no dagan på heimekontoret, fungerar greit om enn litt einsamt. Middagslaging til madammen som jobbar på NAV og er overarbeid om dagen, sidan eg er i karante så må ho også stå for ærend på butikken og slikt. Jaja, bare 8-9dagar igjen av karantena som er pålagt av kommunen.
Zombie Acopalypze på Kastrup Veldig få folk her nå. Loungen er stengt, så ingen Gold service, så sitter på en liten kafe med en annen, med bartenderen virker det som at vi er de sisste mennesker igjen her på jord