Når jeg tok tilsvarende fly mellom LAX og SAN fikk vi servering allerede på bakken. Skjer vel ikke her...
Jeg er booket inn på samme flight som deg, men dagen etter. Fikk du noen forklaring på hvorfor akkurat SAS droppet sin avgang? Ser veldig få kanseleringer ellers både til og fra HKG i dag, så det var vel neppe tyfonen.
Det vil vel i tilfelle være mot Star Alliance-reglene om at man skal komme inn med gyldig billett innenfor alliansen. God morgen fra South Beach forresten. Klokka er såvidt passer 9, men det er allerede 29 grader som føles som 37 sier telefonen.
Ankommet Berlin, utrolig nok (tatt i betraktning at jeg er reisenisse), så er det første gang til TXL. Det er dessuten første gang med CRJ-700, og jeg trivdes utmerket foran på første rad i sistnevnte. Det *kan* ha noe å gjøre med flott service fra mannskapet ombord. Kan ikke stikke under en stol at de virket å være mye mer bevisst min EBD status enn hva tilfellet var OSL-CPH, dessverre. Og, fikk jeg det som var forbeholdt 80+ minutter? Ja. Men jeg har en magefølelse på at returen på onsdag som er operert av SAS ikke gjør det. Vi får se. I mellomtiden så er det kudos til Nordic som opererer SK679, veldig bra levert!
Sist jeg var i Berlin, i begynnelsen av mai, på to hjul, var jeg slått av utstrekningen på denne byen...
Reiser du uten bagasje så er det bare å skrive ut boardingkort på hotellet, for så å bruke denne. Funka fint for meg i IAD, noen timer lengre i loungen da
God søndag fra Torp. Sitter ombord i en dash8-400 som skal ta oss til CPH. Tror det eneste ledig setet er ved siden av meg. Kan ikke klage da
De gangene jeg har reist med noen av wetlease selskapene til SAS har jeg som diamant fått en helt annen oppmerksomhet enn på SAS opererte flygninger i Europa ...
Takk for tips, anbefaling og lykkeønskninger. Nå er jeg temmelig sikker på at dette blir en bra dag, iallfall når hotellet finner igjen pakken min som de har rotet bort. /koffert
Gratulerer @Are !! @RoadKing prøver du, med 11 innlegg i denne søndagstråden, å ta igjen @Are på antall innlegg? God søndag
Både @RoadKing og @Are har omtrent like mange likes som innlegg og de har gode og reflekterte innlegg ... Mens jeg som stort sett poster sludder og vås ...
For et år siden hadde jeg 2:1 så jeg har bremset våset og kjørt et par teip reports.. og flere er planlagt og fotografert.. mangler bare å skrive de.. Er jo en sinnsykt mye større jobb enn det ser ut som...
God kveld fra Trondheim. Sinnsykt flott høstvær her idag, helga har igjen blitt tilbragt på hytta....med arbeidet det innebærer...denne gangen ( også ) beising. Men resultatet ble bra syns jeg ;
Det gjekk litt fort i svingane på slutten onsdag kveld så eg huskar ikkje heilt, men kortid var det du tenkte å arrangere open InsideFlyer-helg?
Uenig i det @Eddie47 , tvert imot var du stor inspirasjon for meg da du reiste til HKG, og rapportene dine fra turen med fruen i sommer var alle tiders! Til å være Bergenser er du slett ikke værst, og det kommer fra en trønder