God ettermiddag fra MBT. 10km med Bikkjn i skogen unnagjort. Etter det har det vært ski på skjermen, sammen med pakking. Det blir ny tur i morgen ser det ut for.
https://www.happysocks.com/no via ViaTrumf gir poeng, og inne på konto mindre enn en uke etter bestilling.
Klare for tur i marka barna har pakket, og riktig gjette Saga sponset boller fra bemannet Shell stasjon, lukter F flyvning av dette
Svært nyttig tips! Du er en knupp! Sokker er mangelvare i min husstand... Arrestert fruen for å ha tyve lånet mine sokker, svært så ofte!
Ikke akkurat fastelaven, men boller i bua på Flesland. Kidza er ikke imponert over loungen. Godt at flyet bare er 20 min forsinket. K
God kveld fra hovedstaden. En flott dag med sol og vårfølelse i dag. Dagen startet med en treningsøkt, før det ble norsk medaljerush i skiskytning på tven. Ettermiddagen ble brukt til gåtur i solen og fotball fra England, alt i alt en utmerket søndag Nå må det pakkes, i morgen venter jobbtur over Hardangervidda til @Eddie47 sin hjemby på solkysten. Bergensbanen skal benyttes over fjellet så krysser fingrene for at vi slipper snøras på linjen underveis... Nyt kvelden folkens
God kveld fra ADD. På vei hjem fra en herlig uke på Zanzibar. Imorgen er det GO Live på det største kundeprosjektet i år så rett tilbake til hverdagen. Snart helg igjen?