Selvsagt bare tull. Men du kan uansett bruke Berg-Hansen. Enten søke den opp på nett eller ringe de mot et gebyr. Eller se på denne på Google Flights.
Kan du ha støytt på det som vi nord av moralsirkelen kallar, her presentert i moderate ordelag, ein satans ubrukeleg ferievikar? SAS-sidene går fullstendig i kne så fort ein vil ha meir enn to mellomlandingar...
Løft ditt hode, du raske gutt! Dette forslaget kan Berg-Hansen stille med: Bookingklasse P og A er begge i SAS PLUS. Ulempe 1: Ved bruk av Amex får du ikkje dei ekstra ekstrapoenga som du får ved bestilling på www.sas.no. Ulempe 2: Du må ha brukarkonto hos Berg-Hansen, men det er gratis. Ulempe 3: Berg-Hansen opererer med det dei kallar ein 'sørvispakke': *** Alternativet er å telefonere til SAS når svenskane har gått heim og dei engelsktalande er på plass (etter kl. 1900), eller agentrullett i kontortida i morgon....
Søndagskvelden tok en kjiip vending! Bagasjen min dukket ikke opp i Oslo! Selv med Priority + First tagger på. Mirakuløst nok dukket begge!! Bagene til Kona opp! Ingen av bagene hadde blitt skannet inn i Oslo.. Så dette blir spennende og se hvordan går.
God kveld fra en trafikkork et sted i Telemark, Tok en spontantur ned sørlandet, skulle ha flydd hjem.
God søndagskveld fra hovedstaden. Sommervarmen synes å ha gitt seg for i år, mer skiftende vær kommende uke, men det er egentlig helt greit ettersom man jo skal på jobb på dagtid. Alltid litt mer greit å sitte inne å jobbe når solen ikke skinner fra klar himmel... Siste hele arbeidsuke før ferien venter, skal bli godt med sommerferie og noen flytuer snart nå
vet ikke helt men fikk med meg «ikke forelsket lengre» og endel andre grunner som sikkert nok var for å please bruddet. jeg er vertfall knust når det kommer slik som lyn fra klar himmel
Ring direkte til den danske kundeservicen, @Eddie47! Eg endra OSL-LHR-SIN-MNL tidligare i sommar, og laut gjere det ved å ringe det danske nummeret. Etter at svensken hadde sagt «Hej, Dennis på SAS. Hur kan jag hjelpa?» krevde han 30k poeng for å endre til OSL-CPH-SIN-MNL (!!!). Eg takka høflig nei, la på og ringte opp att. Dama eg då kom til kunne ikkje endre alle billettane ettersom det var ein CT involvert. Eg prøvde å booke den opphavelige ruta (via LHR) med ein svenske fyrst, men han fann ingen flygningar med SK mellom LHR-SIN og SIN-MNL. På forsøk nummer to var det ei trivelig dansk dame som tok telefonen, tok imot ønska flightnummer, dato og klasse og ordna opp.