Tid for tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 10. aug 2021.

1. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,607
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra kontoret!

Og i dag er det faktisk det virkelige kontoret, for første gang på lenge. Kan til og med skimte noen kollegaer borti gangen. Sånt kan man like!

Av ting man ikke setter like mye pris på kom det melding fra bolaget i dag, om at de har kansellert lørdagsavganger til London i september. Ble flyttet til søndag morgen, men nei takk.

Og vips økte poengsaldoen ytterligere. Mener å huske at det (en gang for lenge, lenge siden) var morsommere å bruke poeng enn å tjene de opp, men mulig jeg tar feil…

Ha en trivelig tirsdag!

2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,554
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra hjemmekontoret i Oslo, Sitter å prøver å orge en kompistur til høsten, tenker Norge er det beste alternativet om vi ikke skal risikere å bli kanselert på grunn av Covid, men må jo være mulig å finne på noe artig for det :)

Earl, Calling, Sunnfjordingen and 9 others like this.
  3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,272
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Ser de har 82 flasker "IF-champis" på polet i Porsgrunn. Har langfri og hiver meg da på elsykkelen for polferd.
    Håpet er styrket ang tur til Maldivene i slutten av september, og jeg avbestiller back-up tur til Roma.
    Ha en fin dag.

Last edited: 10. aug 2021
    Upsaker, Earl, Calling and 12 others like this.
  4. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,778
    Bonuspoeng:
    293
  5. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,778
    Bonuspoeng:
    293
    Grunnet få og svake anbefalinger på forespørsel om Mathallen i en tidligere dagstråd gikk jeg heller på Ølhallen og fikk noe å drikke.

Før familien ble med litt lenger ned i gata for middag.

Mathallen er ikke noe dumt sted. Ingen hadde noe tro på at de orket 4 retteren. Alle endte opp med 3 retter. Så noen bilder av litt av hvert rundt bordet.

Laksen øverst med jalapeño og eple var sammen med kveite som kom med rogn og reddik de visuelt vakreste rettene. Røkt torsk som en påminnelse om mat med smak og glede fra min barndom. Mens hvalen med skavet tunfisk lente seg mot Asia.

Hval til hovedrett var mør som lite annet jeg har spist. Lett rømme og hjertesalat som tilbehør. En veldig vellykket variasjon av hval. Høyrygg fra souse vide ble skrytt kraftig av og kom med rung saus og lette sommergrønnsaker.

bringebær og sjokolade så vakkert ut. Selv synes jeg den munkelagde rødkitt osten var en perfekt avslutning.

Flasken er en ganske tung Nord vest spansk rødvin, med himmelsk lukt som fall litt igjennom på smak. Den kom til de som ville ha tyngre til hvalen.

med god og personlig service og litt skravling med kjøkkenet. Så ser jeg ingen grunn til ikke å gå tilbake og slenger med på anbefalingene om å booke et bord. Full spisesal på en mandag tyder på at flere har oppdaget god mat.

Upsaker, Earl, Calling and 12 others like this.
  6. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

T-3 bobler insider style sees folkens.

T-10 FCO lar det seg gjennomføre :confused:

Ha en fin tirsdag :cool:

7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,032
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten en tirsdag formiddag.
    Skogbrannfaren ble dempet i natt, men brønnen fikk ikke en dråpe, jorden må mettes først.
    Nå kommer solen og duggen forsvinner ..
    BB6D6F42-A520-4DA6-AAD8-5DA88B0C46BA.jpeg

8. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,352
    Bonuspoeng:
    183
    Ferie fortsetter, dog uten feriefølelse, så kjenner litt på at jeg slapper mer av på enn av jobb. Antagelig noe som kan tilskrives omstendigheter... forhåpentligvis siste sommer.

Følger med på kommunens sider for å se om dose to blir fremskyndet...

Skal på polferd, både bobler og rødt til grill skal sources...så om noen har de anbefaler er jeg åpen for forslag. Visstnok skal det imponere selskapet så må være noe skikkelig, dog ikke helt romane Conti... fornuftig men bra

Earl, Calling, Sunnfjordingen and 8 others like this.
  9. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    God Tirsdag, nå skal jeg hjem fra jobb.

Var egentlig på venteliste på fly som har vert overbooket i 4 dager, og fikk beskjed om at jeg kun kommer med om noen ikke møter opp og det ikke er diamond eller pandion på ventelisten..kjapp telefon til reisebyrå og de har på en eller annen måte fått bekreftet billetten min en time før avgang…de i skranken skjønte ikke hvordan det var mulig. Fikk også beskjed om at det kunne hende jeg ikke fikk bli med, sitter uansett nå ved gate og venter…

10. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    God(!) ettermiddag fra Jessheim

En ikke alt for god dag i utgangspunktet (litt vanskelig å komme i gang etter ferien) ble plutselig VELDIG mye bedre da jeg fikk oppgradert bonusbilletten til ORD i oktober fra Plus til Business. Retur fortsatt i Plus med 340, men det problemet får vi ta senere. Fortsatt er den aller største utfordringen om man overhodet får komme inn i USA.

Ha en fortsatt strålende en!

Eddie47, Earl, Calling and 5 others like this.
  11. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Kan bekrefte at jeg fikk bli med. Skjønner like lite som de i skranken til widerøe om hvordan jeg presterte å presse meg inn på fullbooket fly, men det eksisterer vel svar langt inne i systemene til widerøe en plass. Uansett så har jeg reist fra A til B og er fornøyd med det :)

EndreD, Eddie47, drsyk and 1 other person like this.

Del denne siden