Akkurat det samme har jeg også lagt merke til. Når vi bestilte turen vi hadde i mai så var det mange muligheter, bl.a. A350 fra AMS og A380 på returen til FRA. Men i den senere tiden når jeg har søkt på SQ sine sider så har jeg utelukkende fått opp forslag via CPH og/eller ARN/Moskva. Jeg er usikker på om man får andre og flere treff om man forsøker å søke andre steder, for det har jeg nesten ikke forsøkt. Og om prisen blir like gunstig er jo også en sak. Men ja, hadde vi hatt mer tid når vi booket sist (tur til Christchurch i desember) så ville jeg ha forsøkt å kontakte SQ i København på telefon eller e-post for å undersøke om de kunne komme med noen andre/bedre ruter uten altfor store tillegg på pris. Men, også når vi booket turen i mai på nettet så måtte vi betale ekstra for å få "drømmeruta" med A350, 777-300ER og A380. Men da kom i alle fall muligheten opp på nettet i motsetning til i den senere tid.
Hvor kort opphold i New Zealand kan man komme unna med uten at de reagerer i immigration? Mulig jeg kan få til noe i januar, men får nok ikke tid til mer enn én natt på hotell i tillegg til reisetid uten at nærmeste pårørende setter ned foten
Hva skulle de reagere på ved immigrasjon? Med Norsk pass kan du komme og dra i New Zealand som du vil (visumfritt), inkludert retur samme dag.
Mulig du kan få noen spørsmål, men da er det bare å være ærlig. Ikke ett øyebryn ble løftet når jeg og @Stuttfeiten var på en snarvisitt der i mai.
Jeg startet i Ålesund ja, men bestillingene hos SQ var/er fra Oslo. AES er ikke ett alternativ når man booker online hos SQ tydeligvis.
Satt vel en knapp time i immigrasjonen og måtte svare på spørsmål om opphold, sjekk av arbeidsgiver, kredittkort, pass, etc, etc... til slutt ble vel konklusjonen: halvgal, men ikke kriminell...
Mr. average Ola Nordmann tenker jeg. Det var 25t turnaround og kun håndbagasje som ble et issue... Nå har de vel blitt vant til den norske charter-ruten
Hmmm... Umiddelbart ble jeg ikke helt revet med av tilbudene i business, gitt. Helt greie priser til AUS/NZL, med ca 22k, men 18k til SIN/KUL/HKT (og øvrige destinasjoner i de trakter) er vel et par lapper høyere enn de gikk for i vinter/vår. Har ikke sjekket economy, vel og merke, kan være det er her SQ har lagt godbitene i høst?
Prisene for slutten av August 2018 er satt opp med 2-4tusen kroner. Ja, vet salget går ut juli. Men da blir det nok ikke tur bestilling i dag
52 stk som har søkt på ruten OSL-AKL idag. Noen som har bestilt`? Tok denne turen to dager etter at jeg mista gullstatus i fjor, så med en tur ble det gull i to nye år. Må si det friseter igjen Noen som vet med hvilken hyppighet disse tilbudene kommer?
Mener dette er tredje (?) kampanjen allerede i år? Eller var den ene kanskje på senhøsten/vinteren i fjor?
Dette er faktisk den fjerde. En ved nyttår, en bare en mnd. senere og så en før sommeren med svært gode priser
Prisene er ikke helt det jeg hadde håpet på, dette tilbudet ble liksom ikke en no-brainer. Men vi tullinger blir vel aldri fornøyd Jeg har Gullkort med gyldighet ut juli 2018. Har opptjening fra 1. mai og skal på 2 ukers tur i august. Det var den turen jeg hadde håpet å booke nå, men vi satser på nytt SIA salg senere, alternativt Qatar Travel Festival Meeen, vurderer å booke en liten tur med utreise 1. mai, tenke tenke tenke
Noen som aner om det er noe i gjære hos SQ snart....? Tørster etter et godt tilbud på biz til Asia. -= MrPutter =-
Sitter og venter på det samme selv da vi vurderer å utsette sommerferie til desember/januar. Ser imidlertid at prisene er ganske bra på «business lite» hvor vi kommer oss tur-retur BGO-MEL/SYD for 22.900,-, men ikke helt til ønskede datoer..
Sjekk inn en (halv)tom koffert da (og shopp vilt på taxfree), og si du skal overraske dama, så går det vel bedre neste gang ... Snacky
Nei, det var nettopp det med disse datoene. Jeg reiser til Manila i nyttårshelgen og har endt opp med PE med Eva Air fra CDG via TPE til MNL for 12400,- tror jeg det var. Ikke helt galt det heller. Så får jeg se om jeg heller blir å svi av noen poeng på oppgradering. BTW - Sommerferie i des/jan er meget undervurdert!