Det synes jeg ikke er dumt i det hele tatt. Fortsetter å tjene poeng på den måten, så vil du jo alltid tjene mer enn du kan klare å bruke på 1 CT hvert år.
De har ikke noe god begrunnelse, bare at den rutingen ikke var tillat. Syns det er helt ok, for Thai loungen i BKK er vel greit å få sjekket av Ikke si det, skal nok alltids klare å bruke litt poeng på LH F
La de inn ruten og fikk avslag eller ble det bare sagt med engang at det ikke gikk? Vedkommende jeg snakket med i vinter mente at min rute ikke ville gå, men etter å ha punchet alt inn i systemet gikk det igjennom til riktig pris, så er viktig å være bestemt når man snakker med disse agenetene
Nå ser det ut til at tidsmessig blir det tungt å få til A380 per dagens tilgjengelighet. Spørsmålet er da om gammel thai f er bedre enn austrian C.. Dette vil gå på bekostning av United global first, dog går dette flyet 5.45...
Gikk inn i seatmap på bookingen min, antar det er førende for hva det er planlagt med, enn så lenge. Thai er for øvrig godt kjent for å gjøre hyppige, og sene, Equipment endringer. Er jeg heldig får jeg både ny og gammel F, da får jeg testet 747 med ny, gammel og 380 F (ny) på en og samme tur.
Vi har 747 ned og 380 opp. Slik sett så er vi samme båt, og jeg har reist med 747 med gammel config før. Vi hadde det helt toppers, så egentlig ikke så bekymret, men morsomt lell, om vi fikk 747 med ny config da. Jeg ser på Flightradar24 at det ligger omtrent på 50-50 (MUC-BKK). Interessant å se at de stort sett lander 30-45 minutter før rute. Greit det for oss som har en connection videre .
På hjemmesiden til Thai kan du se seatmap og dermed hvilken kabin en flight er satt opp med ved å gjøre en dummy booking. Dette gjør du ved å huke av for å velge sete før du kommer så langt som til betalingssiden
Er det noen som kan kommentere hva de synes om denne flighten? Soft+hard product... Er den verdt å velge, eller lønner det å ta seg en "omvei" ned til Thailand, f eks. med Swiss?