Ja, jeg gjorde det. Tok gbit til DNB så langt det gikk. Tenkte først ikke på det før jeg slettet kortet fra Curve, men fikk heldigvis muligheten igjen da jeg la det tilbake.
Ja, når du sier det så er det faktisk en bitteliten logo i samme farge som ringen som er helt usynlig med mindre du holder den helt opp i lyset og ser godt etter på nært hold. Ingen i hele verden kommer til å se den, og det passer meg bra.
En liten oppdatering. Jeg har nå vært rundt og "svidd ringen" i tre dager. Den fungerer fjell, og jeg har fått flere "Jøss - kult!"-kommentarer. Et par stykker har spurt om det er pulsmåler osv på den også. Jeg har kjøpt den litt for stor, så nå har jeg bestilt en ny i sølv. Synes den er litt mer diskret, og minner mindre om andre smartringer. Gratis levering på 2-3 dager. Må si jeg liker denne dingsen bedre enn jeg hadde trodd jeg skulle gjøre.
Kult, men enda en gang, routes betalingen via Curve, eller har de ordnet en egen løsning slik at det er faktisk mulig å tjene poeng ved det med SAS Mastercard. Jeg tror det er flere enn meg som vil tenke at en sånn løsning kan være greit for de av oss som bruker android og ikke får lov til å betale med mobil eksempelvis. Men det fordrer på at poengsankingen kan fortsette
Det er jo fullt mulig å registrere SAS MC alene. Da får du poeng som vanlig. Det er bare Curve som ikke gir poeng. Kjøpet kommer da opp som "Other". Tapster har ikke noen egen betalingsformidling.
Om du får mail med sporing?? Det skal jeg love deg. Jeg fikk 4-5 mail daglig fra hhv Tapster selv, UPS og noe kalt ShippyPro. Var et endeløst mas fra morgen til kveld Nå som jeg har bestilt en ny ring direkte har jeg foreløpig bare fått tre, men jeg regner med det tar seg opp imorgen når den begynner å flytte på seg.
Da har jeg allerede fått levert den nye jeg bestilte på lørdag. Den var mer knotete å få registrert enn den keramiske SAS-ringen, så nå må jeg ta meg en tur i butikken og sjekke om den generelt har dårligere kontakt.
Gikk til iskiosken for å kjøpe meg en vel fortjent is i varmen. Skulle vise meg for kona, og la hånden med den største selvfølgelighet på kortautomaten, men ingenting skjedde. Prøvde flere ganger, men måtte til slutt krype til korset og dra frem lommeboka. Noen som har vært borti at ringen ikke fungerer på enkelte kortautomater, eller at den rett og slett ikke fungerer? Jeg slet litt med å finne ringen når jeg skulle koble den opp med appen på min Pixel 9 i går.
Som @jgroneng sier. Viktig at du bøyer fingrene og "tæpper"med knoklene. Fikk forøvrig enda en kommentar for et par dager siden da jeg kjøpte meg sko. Jenta i butikken: "HVA skjedde der, egentlig??". Hun syntes det var råkult, og skulle definitivt skaffe seg en selv
Trodde jeg gjorde det riktig. Må man holde hånden der lenge? Jeg skal vel kjøpe is i morgen også, så jeg får prøve på nytt.