Minner litt om SAS Smart Pass. Klistremerke med NFC for EBG og EBD i 2016-2017. Produktet kom, og så gikk det igjen.. Hadde kanskje vært noe for konemor, som er kronisk på å glemme igjen mobilen og Apple Watchen sin..
Neida, neppe bare deg Det at denne ringen er batterifri og dermed alltid med og alltid på, samt at de samtidig har støtte for biler (Tesla) og Curve gjør det betydelig mer anvendelig. Jeg bruker Apple-klokke til det samme, men denne frister faktisk mitt IKT-hjerte ganske så kraftig. Så snart de får støtte for andre biler enn ElonWagen. Problemet er bare at jeg ikke ønsker å se slik ut:
Her ver det jo veldig mye bling. Du kan jo eventuelt la noen av kjedene og ringene ligge i skapet en gang i blant når det ikke passer seg, skjønner det blir mye med enda en ring her... Jeg tenker denne blir litt mer som dette:
Sikkert ikke iht T&C, men å utstyre arvingene med en slik fremstår jo som en god plan, hakket enklere å få med seg. (Ja, godt innenfor det jeg stoler på dem til å håndtere.) K
Koden man får fungerer bare for SAS-ringene. Ring nr 2 sin pris blir 531,59 kr (ser egentlig ut som man kan legge til enda flere i handlekurven til samme pris)
Takk. Da trur eg eg like godt kjøper frå Tapster direkte. "Ringen er knyttet til dette spesifikke kortet" (Sas MC) er også eit viktig poeng.
Jeg er faktisk ikke helt sikker på om det stemmer, men det får vi ikke vite helt sikkert før noen får ringen og forsøker å sette den opp med ett kort. Mistenker at man kan koble den til valgfritt kort (jeg tenker å prøve med Curve). Uansett fin backup å ha med hvis jeg f.eks skal ut på bading eller lignende
Ser de har klokkeremmer som gjør det samme, det er jo ganske stilig. Iallfall for oss som ikke har smartklokke som kan betales med. Og Android som ikke støtter sas mc.
Blir spennende å se om dette faktisk er tilfelle. Det står ingenting om dette hos Tapster selv. Tvert i mot står det i informasjonen at den kan kobles mot alle på listen. Fasit 23. juni + noen dager. Klart det ikke er et tulleprodukt. Hvor ofte har du ikke stått i beita uten kort eller mobil når du skal kjøpe en øl på nudiststranden?
Siterte du feil del av posten min? Det med at koden bare gjelder for SAS-ringene har jeg allerede sjekket selv. Om du siktet til at man antagelig kan koble ringen til andre kort enn SAS MC, så er jeg helt enig.
Her er det jo en strålende mulighet for ny "Diamond giveaweay" for SAS: "Vi spanderer diamantbelagt Tapster ring til deg som er diamant". Enkelt å kjenne igjen diamanten for kabinansatte ....og så kan man diskret peke på ringen når man bestiller cola i GO...... ELLER: Når jeg tenker meg om......blir kanskje litt glorete det......kanskje ring med sas logo og de svarte og hvite diamant fargene ?
Da har jeg fått beskjed om at den blir levert med UPS i morgen. Hadde helt glemt at jeg hadde bestilt. Skal bli moro å se om den fungerer med andre kort enn SAS MC, men det er jo ikke helt krise det heller. Merker at nerdehjertet banker litt