Er det mulig å kombinere denne: 500 Trumf velkomst https://talkmore.no/privat/partner/trumf med denne OBOS rabatt https://talkmore.no/privat/partner/obos/bestill
Jeg gjorde det for ca. 1-2 år siden. Fikk først velkomstbonus, registrerte så kobling til Trumf og til slutt sendte jeg en melding til kundeservice for å spørre om jeg kunne få Obos-rabatten. Det var ikke noe problem
Det er fullt lov, står til og med i vilkårene at det lov. Rabatten kan ikke kombineres med andre tilbud, med unntak av Norwegian Reward og Trumf.
Offtopic: Kan man betale faktura fra Talkmore med American Express på min side eller app hos Talkmore?
Nei. På nettsiden kan du bare betale med visa/mastercard. Eneste måte å betale med amex er via Bill Kill
Takk! Dersom jeg bruker mitt SAS MC premium kort for betaling på nettsiden, får jeg da eurobonus poeng?
Siden Talkmore nå har 1000,- kroner i velkomstbonus så vurderer jeg å signe opp mobilabonnementet til dattera for å få denne. Er det noen som har praktisk erfaring med hvor lang tid det tar før velkomstbonusen er på bok? Ser det står at abonnementet må være aktivt helt til bonusen er utbetalt.
Du får de tidlig i måneden etter du har vært medlem i to måneder. Med andre ord må du vanligvis være kunde i minst tre måneder siden månedsgebyret forhåndsbetales etter første regning.
Jeg skulle flytte et abonnement dit. Men dropper det nå. Vær OBS på at man bare kan få Trumf bonus 1 gang pr trumf konto pr livstid fra Talkmore. Min forrige gang var i 2021. Og nå var svaret 0 bonus. Kan selvfølgelig lage ny trumf konto. Men det er mye styr, siden den er knyttet til mobil nummer og gammel konto må slettes først (for å få et nytt medl nummer). Spurte dem for sikkerhets skyld, og Emily var veldig tydelig på at slik var vilkårene:
Har fått dette for ca 3 år siden. Betaler straks faktura for andre måned. Med et annet telefonnummer vel å merke. Blir spennende å se om jeg får ny bonus.
Hei igjen folkens! Dere som har talkmore, betaler dere faktura med SAS MC premium via Talkmore minside? Jeg får feilmelding når jeg forsøker å betale med kortet eller via VIPPS ( kortet er lagret også der).
Takk! Jeg vet ikke hvorfor det ikke funket hos meg, det skal ikke være noe problemer med kortet.. jaja kan teste ut neste måned
Svarer meg selv i at jeg bæsjet på leggen på telefonnummer #2 og glemte helt at det var (minimum) 12 kalendermåneder totalt, så da ble det en heller laber uttelling på noen skarve trumf for 3 mnd med abo og nada velkomstbonus denne gangen. Skriver det ned i lærepengeboka til neste gang.