God sen morgen! Egentlig var det meldt regn hele uka, men i dag skinner sola! Krysser fingrene for at det holder seg tørt til jeg skal tilbake fra kontoret. Med litt flaks blir det lunsj ute i dag Ha en flott torsdag!
God morgen fra en tom rad 1 på vei fra BRU til CPH. Fint vær. God frokost. Kan ikke klage. T-6d til neste bonustur. Det gledes.
God formiddag fra arbeidslivet. Heldigvis siste formiddagsskift på en god stund. Trippeltrumf handling i ettermiddag, fylle opp med tørrvarer etc. Ha en velfylt dag
God ettermiddag fra kontoret. Hjemmekontor med besøk av brannvesenet (planlagt..), og så ut sola på vei til jobb. Her er det for mye og gjøre, så jeg angrer. Men har fått god omsetning på Amex i dag, og skal straks bestille en flyreise. Så dagen er ikke så aller verst. Ha en fin en!
Hei fra hjemmekontoret. Trådnavnet er fake news. Vi har til og med gult farevarsel pga regn her i Trondheim De fleste kolleger er også på hjemmekontor for ingen gidder å trosse regn som bøtter ned. Det blir litt bedre i morgen heldigvis, men fremdeles behov for regnklær på Pstereofestival. Må se litt på flybilletter nå når både SAS og KLM har tilbud. Broren feiren 50-års dag i februar og er blitt invitert til en som han kaller "liten fest" (med rundt 80 inviterte...). Ha en fin torsdag alle sammen!
God ettermiddag frå Syden! 39 grader her no i flg målaren ved bassenget. Kjennest ikkje så mykje kaldare på takterrassen. Godt å ha tre veker tilvenning for hypotalamusen bak seg i dag, ein minibar full av Millers og brus er heller ikkje heilt feil. (Lurer på om eg kunne ha vore eit bra case study for gjengen på Veterinærinstituttet, for pattedyr: komfort- og tålegrenser for temperatur opp mot kroppsvekt og BMI femseksempel? Om nokon er interessert kan @Tore formidle kontakt.) Enn så lenge, ha ein strålande fin dag alle sammen!
God ettermiddag frå solskinet i Florøida. Fint veir og trippeltrumftorsdag. I dag skal det handlast og sankast poeng. @oleredv veit å drive opp reiselysta mi, so dei skal garantert få bein å gå på (venger å fly med?).
Burde vi hatt oss ein kveld på Hjørnevikbua i haust? Med @oleredv og resten av dei lokale? Eg har nokre saudehaud i fryseren trur eg, så vi kan starte med raspeball og haud?
Måtte i butikken i dag dessverre. Prøver å unngå butikkene når det er trippeltrumf. Alltid lang kø. Blir så lite ut av det med 20,- ekstra pr 1000lapp. Eller 270eb ekstra pr 1000lapp om man overfører til eb.
S ålangt tørt, men kan bli ganske svett på CPH hvis flyet dit blir noe mer forsinket nå. Får håpe connecting flight også blir forsinket..