Sunnfjordingen freistar lagnaden i Aust-Afrika

Tråd i 'Reisebrev' startet av Sunnfjordingen, 09. okt 2024.

1. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,335
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er tilstanden på ETs 788 nå? Begynner å dra litt på årene. Er det 160 graders lie angled?

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    No står vi på Kalle Anka og ventar på at dei skal bli ferdige med å laste flatpakka møblar, surstrømming og Ahlgren’s Bilar slik at vi kan komme oss sørover.

CC har tatt bestilling på mat. Det vert kyllingsuppe og biff.

IMG_1354.jpeg

Champagnen er god og heiter Victorie. Eg har fått meg tre glas til no, og skal ha etiopisk øl til maten. Eg er jammen usikker på om eg har smakt afrikansk øl før.

IMG_1353.jpeg

kjeeli, geddi, Spielhaug and 24 others like this.
  3. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    Eg skal ha øl til maten. Drikk lite vin utover champagne.

4. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    Det er bra slitt ja. Eg har ikkje lagt ned setet endå, men vil tru det er som før ja.

5. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    Då var eg på plass i loungen på ADD. Veldig fin lounge med mykje god mat og bra med folk. Dusj og røykerom for dei som driv med slikt. Eg driv berre med fyrstnemnde. Neste flight boardar rett utanfor loungen. To timar vestover mot EBB.

Flighten nedover var bra. Eg sov som ein prest sjølv om setet ikkje gjekk heilt ned. Maten var og veldig god, sjølv om biffen var «well done».

No er det frukt og kaffi til frukost før avgang vidare. På EBB skal eg få meg visum og sjekke inn hjå Kenya Airways før eg går til loungen og får meg ein dusj. Litt for knapt med tid her.

Spielhaug, JonathanI, EndreD and 16 others like this.
  6. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
  7. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,335
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde de fyrt opp kaffigrillen? Artig kombinasjon av verdens beste kaffe og bål-lukt i en lounge.

eventyrer, themichael and obay like this.
  8. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det var nokon dufter der. Rett ved inngangen.

eventyrer liker dette
  9. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    Flyet nærmar seg Entebbe flyplass.

IMG_1371.jpeg

ET flyr 787 på denne strekninga og. Fire herremenn og ei kone i denne kabinen. No spørs det korleis det går med visum. Får eg komme vidare eller får eg beskjed om å pelle både meg og pikkpakket heim til Naustdal?

Ingen sa noko i gaten på ADD, so vi får håpe det går bra.

Dei neste flightane er for øvrig med Kenya sine E190 med 2-1 config.

kjeeli, NKA_Pls, geddi and 26 others like this.
  10. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,335
    Bonuspoeng:
    113
    Er det ADD på returen også? Anbefaler deg å ta en kopp eller to. Kanskje litt sent nå, men på dagflighter ut av ADD får man etiopisk mat av god kvalitet. Absolutt noe en kar fra Naustdal bør prøve og snakke om i bygda.

Om du først er inne på Florøida, så er vel Naustdal Naussau?

11. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    Då er omsider Airalo begynt å virke. I loungen på EBB går det med ymse drikkevarer. Kelneren er absolutt på tilbodssida med vinen. 1t15 min til flyet til Nairobi.

IMG_1387.jpeg
    IMG_1386.jpeg

kjeeli, geddi, themichael and 22 others like this.
  12. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    På tide med ei oppdatering frå ZNZ. Det vart ein kort layover på NBO i går. Eg rakk ei øl i loungen og kom akkurat til gate då businesspassasjerane fekk beskjed om å pelle seg inn på flyet til ZNZ.

IMG_1424.jpeg

Etter to flightar intra Afrika med Kenya Airways og ein med Ethiopian må eg nok dessverre konkludere med at Ethiopian er nokre hakk over. 787 mot E190 er urettvise odds, sjølv om KQ sitt crew er flinke og ivrige med champagnesjenkinga.

kjeeli, paron, NKA_Pls and 18 others like this.
  13. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    Litt bileter frå flyturen nedover. På ADD såg eg ein kar som stod og lata vatnet utanfor flyet. Det gjorde seg sikkert.

Elles har eg lagt merke til at traktorar er godt brukte hjelpemiddel på flyplassane her nede. Eg burde kanskje starta ein tråd om flyplasstraktorar?

Det fyrste bildet er frå EBB, det andre frå NBO. Dei ser ut til å vere omlag av same kaliber som grådtassen eg har i gjødselkjellaren heime i Naustdal, men vil tru dei er nokre hakk kraftigare.

IMG_1431.png

IMG_1432.jpeg

kjeeli, Kalsnes, EgilSk and 23 others like this.
  14. Audi_a4

Audi_a4 Gladlaks

Likes mottatt:
    198
    Bonuspoeng:
    33

Traktor er då ikkje so eksotisk! Vi skal ikkje lengre enn til Bringeland for å oppleve det! Der går det ein Ferguson industri, men den er stort sett berre ute på tur for å slepe inn kveldsflyet som overnatta der. Du får fyre i gong tråden, so får vi sjå kven av oss som er fyrst ut med å dokumentere den!

RoadKing, Maggie and Sunnfjordingen like this.
  15. JonathanI

JonathanI Medlem

Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    53
    Kos deg, så spennende!

16. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,704
    Bonuspoeng:
    113
    Pushback-traktorer ble kalt det samme når jeg jobbet i SGS for mange år siden. Vi hadde også en gammel en som hadde en slags traktorform. Men de som kom på tidlig 2000? og er vanlige å se (de røde) ser jo litt kulere ut enn en vanlig traktor :)

Sunnfjordingen liker dette
  17. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    Då er det på tide med heimtur. Eg er omsider komen meg til loungen på Entebbe. Her lurte loungepersonalet på om eg skulle ha øl i dag og. Som om eg skulle ha konsumert særleg med øl sist… høhø

Ellers må eg skryte litt av Kenya Airways sitt softprodukt. Betre flightar i E190 har eg aldri hatt. Rikelig med champagne og velsmakande mat, men det er no ein gong E190.

image.jpg

kjeeli, Sonictravel, Earl and 18 others like this.
  18. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    Eg har dessverre veldig lite å melde om Brussel Airlines. Alt eg fekk gjort om bord var å leite etter litt bonusbillettar medan vi endå stod på bakken. Etter at setebelteljoset var slått av la eg meg til å sove, vakna ikkje før eg merka at nemnde ljos var kome på att fordi vi nærma oss landing i byen der kyrene ikkje seier "mø" som i Norge, men "Euuuuuu!".

Eg fekk ei eske sjokolade som eg la i handbagasjen, men smakte ikkje på verken vått eller tørt om bord. Sikkerheitskontrollen etter flyet var forferdelig omstendelig. Ei streng dame gjekk igjennom baggen min etter at eg hadde stått og venta i ei lita evigheit. Ho sende mesteparten av den gjennom scannaren på nytt, men eg kom omsider til lougen ein god time etter landing.

Dragen kunne meddele at SAS-passasjerar med status slepp inn her sjølv etter allianseskiftet, men ho bemerka at det berre gjeld når vi flyr SAS.

Elles er The Loft ein pen lounge, med ok frukostservering, Eggerøre, bacon, bønner og diverse franske bakevarer. Det er mi fyrste vitjing her, so eg veit ikkje korleis serveringa er utover dagen. Dusjane var forresten fantastiske.

Last edited: 17. okt 2024
    kjeeli, Sonictravel, EndreD and 12 others like this.
  19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,885
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er jeg enig i ....jeg hadde to flygninger (samme fly) med Kenya Airways E 190! ZNZ -NBO og NBO-SEZ .... veldig bra service.

Sunnfjordingen liker dette
  20. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,933
    Bonuspoeng:
    293
    Absolutt! Synd firmaet eg jobbar i ikkje lenger er hovudaksjonær i Widerøe med sjefen min som styremedlem. Hadde vi framleis vore det hadde eg nok måtte tatt meg ein alvorsprat med han når eg er attende på kontoret.

EgilSk and themichael like this.

Del denne siden