Stordalen dropper bacon ...

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av LN-MOW, 17. nov 2015.

1. kosvines

kosvines Senior Medlem

Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Comfort-hoteller er ikke noe jeg trakter etter uansett. Har aldri hatt noe mer enn middelmådige (og noen skikkelig dårlig) opplevelser der.

Egentlig så liker jeg ikke Stordalen noe særlig. Ting som dette gir han oppmerksomhet og hvis han klarer å gjøre seg attraktiv ovenfor den gruppen han nå går etter, så er jo målet oppnådd. Personlig er jeg ikke interessert i å sutte på noen salatblader og fylle en liten skål med yoghurttyper som har til hensikt å regulere kvinners fordøyelsessystem, så da går jeg heller et annet sted.

RoadKing liker dette
  2. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,571
    Bonuspoeng:
    113
  3. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,179
    Bonuspoeng:
    113
    Lukter separate soverom for Petter og Gunhild i tiden fremover.

view and bor_i_en_koffert like this.
  4. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Hvem bryr seg....High Carb, high fat er vel ikke noe vi trenger 24/7. Har fortsatt minst 3 måltider i døgnet vi kan spise bacon...

5. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    4,140
    Bonuspoeng:
    113
    Tror vi skriver dette opp som det perfekte PR-stunt. Først skape masse oppstyr med å trekke noe tilbake fra frokosten, for å så trekke tilbake alt og bli en mann som "hører på folket".

Vel blåst og gratulerer med tilnærmet gratis markedsføring.

sutenai liker dette
  6. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,402
    Bonuspoeng:
    93
    Som sagt.....

7. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,571
    Bonuspoeng:
    113
    jeg er uenig. Jeg kommer til å velge Scandic neste gang jeg skal til Narvik... da har de tapt en kunde ivertfall :)

RoadKing liker dette
  8. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,429
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, har jeg andre!

Jan Fredrik and Are like this.
  9. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    6,017
    Bonuspoeng:
    183
  10. DJViking

DJViking Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    343
    Bonuspoeng:
    63
    Da blir det ikke Comfort for meg når jeg skal velge hotell.
    Når jeg spiser frokost på hoteller, så går det mest i Egg, Bacon og Tomatbønner.

tobeornot999, Durek and Preference like this.
  11. OSLflyer

OSLflyer Medlem

Likes mottatt:
    757
    Bonuspoeng:
    83
    Også for meg, jeg hater at andre skal bestemme hva jeg skal spise. Smør for meg er meierismør, men ikke i en krukke hvor alle gjester skal fiske opp sin del. La oss få tilbake porsjonspakningen på hotellene!

jgroneng liker dette
  12. gedal

gedal Nytt Medlem

Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Ser artikkelen er oppdatert

afirm liker dette
  13. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    93
    Her må jeg faktisk pirke - hvordan i all verden har da (mangelen på) smøret innvirkning på din frokost? Jeg er forsåvidt enig i og veldig med på selv byttet til Scandic, men det var et elendig grunnlag du kom med der:p

kongenamundsen liker dette
  14. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Bestilte nettopp en overnatting på Clarion CPH. Kunne valgt Comfort, men har prøvd det før (og var fint det) og jeg er litt nysjerrig. Er en av de som har fått status «gratis».
    Blir interessant å se hva Platinum kan gi. Er litt sjokka over at et rom til drøye 2K (nok) og en toppstatus ikke inkluderer frokost. Undres om de blir å lykkes med denne strategien, bacon eller ei.
    For oss er det ikke noe problem, mat får vi i en eller annen stue hos SAS (gullstua er nedlagt da) og på flighten.
    Jeg blir uansett ikke noen storkunde hos Strawberry, hotell er generelt et nødvendig onde, ja med unntak av Britannia da :), det er jo heller ikke Strawberry hotell :)

democomputer liker dette
  15. DJViking

DJViking Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    343
    Bonuspoeng:
    63
    Det var mangelen på bacon som jeg diskuterte der, ikke smør.

16. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,356
    Bonuspoeng:
    293
    Stordalen var raskt ute med å tone ned ideen.

Selv om manglende animalsk smør gir meg ennå en grunn til å kutte ut Strawberry.

Slik jeg forsåvidt hadde tenkt fra før av også, nå som Spenn snart tar 100% over for poeng som faktisk var verdt noe. Utrolig at de går så hardt inn for å miste de beste kundene (er lifetime plat a en grunn, har bodd der sykt mye).

Clarion I Trondheim sist helg hadde forøvrig også bare 1/3 lengde av en bacon bit pr egg, for å bringe tråden tilbake på tema. Altfor dårlig.

Screenshot_20250815_093852_Aftenposten.jpg

17. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,545
    Bonuspoeng:
    93
    Det slutter aldri å forundre meg hvor mye enkelte selskap gjør for å please noen små grupper. For samme hvordan de spinner dette og mange andre ting, så handler det ikke om å levere et produkt kundene trives med. Det handler i mye større grad om posering, slik at man kan ta seg bra ut i noen miljøer og få klapp på skulderen av venner i sin egen lukkede krets.

Forvent mer posering og rare tiltak i årene fremover hos mange selskap etter hvert som lederne der fjerner seg mer og mer fra "folk flest" og henter sine innspill fra lukkede kretser av likesinnende. Den største samlingen av denne typen folk har jo akkurat vært avholdt i Arendal...

tobeornot999 and SK927 like this.

Del denne siden