United tilbyr nå statusmatch mot en rekke flyselskaper inkludert SAS hvor diamant får United Premier Platinum og da Star Alliance gold. Krav etter innvilget søknad er en flyvning med United etter 90 dager. Da får en statusen i 120 dager. For å beholde i ytterligere 1 år er det 15 kvalifiserende flyvninger og 5000 qualifying points. Disse flyvningene og poengene ser det ut som en kan tjene opp på andre Star Alliance selskaper. Uansett tror nok jeg hopper over denne… https://www.united.com/en/us/fly/mileageplus/premier/status-match.html
Takk for tips! Skal fly med dem i vanlig eco om halvannen uke, så har søkt nå og får da se om det hjelper på bagasjeregningen
Noen som har fått til denne? I så fall hva har dere brukt som dokumentasjon? Jeg har prøvd både en screenshot fra app, samt et bilde laget fra websiden, men får bare følgende feilmelding: Sorry, you are not eligible for a Premier Status Match We can’t complete your request because the other airline frequent flyer program documentation you provided differs from the formatting guidelines we have for this airline.
15 PQF og 5000 PQP er ganske mye flyvning som man må få til ila 4 måneder. Tror jeg står over og heller fokuserer *A et annet sted. Ulempen med UA status er nok at man må ha et av kredittkortene dems for at opptjeningen skal være noenlunde OK, samt at loungetilgang ved domestic flights i USA ikke er inkludert. Greit å få med seg før man hopper på dette toget.
Sorry, you are not eligible for a Premier Status Match We can’t complete your request because the other airline frequent flyer program documentation you provided differs from the formatting guidelines we have for this airline.
Viss ein har *AG i eit anna selskap enn UA, på ein UA USA innanriks flyging. Har ein då United Club tilgang?
Anbefaler folk å ikke kaste bort tid på denne om ingen har en oppskrift for hvordan en kan komme gjennom de mange lagene av «Computer says no!» Automatisk opplasting nekter å motta screenshot av SAS Status. Etter chat med United ble dokumentasjonen sendt inn manuelt, og nå kom svaret om at det som sendes inn må oppfylle kravene deres, dog uten at det spesifiseres hva som ikke er på plass. Siden det ikke er slik at jeg kan lage ny dokumentasjon men må forholde seg til det som er tilgjengelig på app/web hos SAS synes det som slutten av blindveien er nådd. Regner ikke med å få noen respons på siste mail hvor jeg klager min nød over at de legger opp til en match som ikke er mulig og dermed bare kaster bort folks tid, ville jo være litt mye å forvente at noen bruker hue….