Bli en airBaltic Club VIP med statusmatch! Gjør reiseopplevelsen din enda bedre ved å bli med i lojalitetsprogrammet airBaltic Club, og nyt eksklusive fordeler når du reiser med airBaltic! Hvis du er en lojal reisende med Finnair Plus, SAS EuroBonus eller Lufthansa Miles & More, og innehar et av de høyeste medlemsnivåene, kan du benytte deg av vårt statusmatch-tilbud og få VIP-status i airBaltic Club i ett helt år. For å sende inn forespørsel om statusmatch, vennligst send ditt airBaltic Club-medlemsnummer, en kopi av ditt gyldige Finnair Plus-, SAS EuroBonus- eller Lufthansa Miles & More-medlemskort samt kontoutskrift til e-postadressen [email protected]. Vilkår og betingelser: Ved behov kan vi be om ytterligere informasjon for å bekrefte ditt medlemsnivå i Finnair Plus, SAS EuroBonus eller Lufthansa Miles & More. Tilbudet gjelder for innehavere av følgende statuser: Finnair Plus (Gold, Platinum og Platinum Lumo), SAS EuroBonus (Gold, Diamond) og Lufthansa Miles & More (Senator og Hon Circle), uavhengig av allianse. Statusmatch tilbys kun én gang per konto i løpet av levetiden. Tilbudet gjelder kun for medlemmer som har oppnådd elite-status gjennom faktiske flyreiser (miles eller segmenter) hos et annet flyselskap. Verifisering og godkjenning kan ta opptil to uker. Medlemmet vil motta en bekreftelses-e-post når statusmatchen er godkjent. Alle vilkår og betingelser for airBaltic Club-programmet gjelder. https://www.airbaltic.com/en/airbaltic-club-offers
Alle som trenger ytterligere krav enn at du har status i et annet selskap, har misforstått dette markedet.
Kronglete, men kvalifiserer via både SAS og Finnair. Takk til OP! Alltid spennende med slikt, og det har garantert nytte for flere her på IF. For mine egne flights tenker jeg: alliansefrie Air Baltic?? Null nytte til annet enn reiser kun med dem selv. Blir en guttetur til Tallinn neste år, så kanskje ta kortet av den grunnen. Da flyr jeg nok Air Baltic, men aldri ellers - siden de heller ikke byr på feeders til hubs som kunne vært nyttig
Jeg så først etter postingen min over at det følger med 2 vouchers for en enveis flyreise oppgradering til business. Ser ut til at alle klasser av eco billetter kan oppgraderes ihht vilkårene. Dette er selvsagt en fin ting, hvis man først skal fly med dem. Og de har "mega sale" på billetter frem til utløpet av juni. Gjelder alle avganger som ligger ute for salg helt til og med juni neste 2026. Da hoppet jeg på match likevel, og kan melde om at den gikk gjennom på 2 dager