Da er det største megadorushet over, det er fortsatt 16 seter igjen, 1 i business og 15 i Eco, så er du interessert i ett sete, er det bare å stikke innom megado.com snarest
Dette blir gøy! Skal prøve å dukke unna Cognacen denne gangen, så mitt setevalg remains a secret @TOS_EBG
Satser på det ja! Jeg vurderte faktisk også biz, men da måtte jeg nok være sikker på at poengene hadde holdt langt på vei til gullkort, noe jeg tviler på. Uansett ser jeg frem til denne opplevelsen sammen med andre gærninger/likesinnede! Tar en kjangs, for jeg kjenner ingen her fra før, men det gjør det jo egentlig bare lettere å komme i kontakt med nye folk. Ellers ser jeg på denne turen som en gave til meg selv, etter en ganske utfordrende periode, hvor jeg nå endelig har fått fast jobb igjen fra 1.mars..
Jeg var på min første tur med en del av folket her inne i fjor i Amsterdam på FTU og jeg var nå en av de første til å hive meg med på denne turen. Så jeg er HELT sikker på at du ikke kommer til å angre og at du vil møte mange trivelige folk med samme "gærne" interesser som deg! Det eneste "problemet" er at man fort blir avhengig...
Hei Baldrick. Jeg er også helt ny, men jeg føler meg hjemme bare ved å lese artiklene her. Dette kan ikke bli annet enn gøy, og hvis ingen hilser på oss, får vi hilse på de. De drikker visst konjakk fra issene til hverandre, så etter at de har fått i seg 2-3 stykker går vi bort og sier takk for sist... Da kan de lure.
Jeg tviler ikke på at dette blir en ubetinget suksess! Og jeg ser lett at man kan støte på "problemet" du beskriver.. Faktisk hadde jeg veldig lyst til å melde meg på FTU-arrangementet, men måtte bare droppe det, da det var midt i en skikkelig nedtur etter organisasjonen jeg jobbet for gikk konkurs i høst.. Nå ser imidlertid ting mye lysere ut, og derfor satset jeg litt og meldte meg på denne herlige galskapen!
Jeg har tidligere vært med på SMD1, SMD2, SMD3, SMD4 og NordicDO. Kan skrive under på at dette er knallgøy! Trenger heller ikke drikke Cognac... Single malt whisky fungerer også!
Hei Glenn! Jeg kjenner igjen den følelsen også. Jeg begynte å følge forumet for snart et år siden, lagde profil ikke lenge etterpå, og bonusfeberen har herjet i tiltagende grad etter det. Og la meg legge til; bonusfeber er en forferdelig lidelse å være rammet av, når man plutselig ikke får lønn, og må prioritere kun det nødvendigste..! Å da måtte sitte og se på at knalltibud, mistakefares, og kule arrangementer kommer og går, UTEN å ha mulighet til å slå til, ja det er en nedtur som bare denne gjengen kan forstå! Når det gjelder turen, gleder jeg meg skikkelig! Og dette antar jeg blir en setting hvor man kan si hei til sidemannen, UTEN at de umiddelbart ser rart på deg! Iallfall blir det ikke noe problem etter den tredje cognac'en! Om jeg setter et glass på issen til noen, vil bare tiden vise...
Dette underbygger jo "problemet" med at man lett blir avhengig..! Jeg nyter begge deler, så jeg akkurat DET blir nok ikke noe problem!
Det sosiale er ikke noe problem på slike turer. Bare si til sidemannen at du helt sikkert har flere gullkort enn ham. Dermed vil du automatisk engasjere hele raden, samt raden foran og bak. Mer hvis du snakker skikkelig høyt.
Hadde det ikke vært for at jeg er i Kina hadde jeg nok meldt meg på.... Irriterende.... Next time! (Kan jo bli ganske underholdende for en som hverken tåler alkohol (nei, jeg er ikke tørrlagt alkoholiker, men får tidenes migrene av alkohol) eller "normal" mat... :-D ) Xxx.