Booka LHR option 1: Singapore Airlines A380 tour, den er fra 1700 til 1800, skal hjem med flyet som går 1930, blir det litt dårlig tid?
Hvis du ikke kan det så tar jeg gjerne plassen din. Sjekka selvsagt eposten for sent frustrerende nok
Ja, det er alt for knapt med tid, og jeg har også veldig lyst på billetten din Neida, det går nok sikkert greit om du er airside på samme terminal, om du skal videre fra en annen terminal kan det bli litt travelt avhengig av kø i sikkerhetskontroll etc.
Over til værmeldingen: Stockholm mandag: Toulouse Tirsdag: London Onsdag: ' Så paraply kan bli igjen hjemme. Det blir varmt på tirsdag. Så da er det bare å pakke kofferten. Sees i baren på Clarion i morgen kveld da!
Det nærmer seg virkelig avreise nå ja! Og ja, det ser ut til at paraplyen kan bli liggende hjemme og sommerjakka kan finnes frem. Dette skal bli moro folkens! Sjåast i baren på Clarion i morra!
Oioioi... 26 grader i Toulouse... finne fram solkremen... selv om vi bare er der 5 timer og for det meste innedørs.
Han Jeff miliardæren har bydd $1500 takeoff at ARN, $3000 Landing at TLS,$1000 takeoff at TLS... Har han ikke en privat jet eller noe?
Hei! Takk for hyggelig tur! Et spørsmål til dere som var der, har dere fått status og poeng fra CC og EB poeng enda?
Ja takk for en super tur! Jeg fikk nettopp mine ordinære CC-poeng for nettene på ARN, ikke noe annet enda. Noen som vet hva vi som allerede har CC Concierge får fra Club Carlson?