Påminnelse til alle som brukte eFax til å bestille hotell i Athen: Ikke gjør som meg, og glemme å si opp avtalen! Er jo ikke mange penger det er snakk om, men for min del ble det to måneder a 80,- kr, før jeg endelig fikk sagt opp, så uansett litt surt..! Var forresten ikke mulig å si opp via mail. Neida. MÅTTE ringe..!
Du kunne kanskje sende siste faxen som oppsigelse? Eg gjekk meg også på ein liten smell, men berre 1 x 80 kr.
Da var denne på plass: Thank you, MegaDO! Passer jo bra, siden jeg nå er inne i grace-perioden min som EBG, som jeg av ulike grunner ikke fikk forsvart..
Ramlet inn ett par e-poster her også nå nettopp. Først med sølvstatus og så kom gullstatusen fire minutter etterpå Uansett, bra jobba av Aegean å være såpass i forkant! Sikkert noen som for bruk for denne statusen når vi snart skal på tur.
Jepp, samme greia her. Når jeg så den første mailen om sølvstatus, logget jeg inn, og var da allerede oppgradert til gull.
Så... Når flyr dere nedover? Jeg flyr OSL-CPH-ZRH på tirsdag ettermiddag (16:15 fra OSL). SK459 og SK609.
Tirsdag, SK841 OSL-ZRH med ETA 13.00. Hjemmekontor på Sheraton. Deretter klar til "middag avec" med en gjeng med høy bonusfeber .
Jeg ankommer Oslo 1520 fra Ålesund og reiser videre via København med SK459 (1615) og SK609 (1805). Satser på å treffe andre i samme ærend på gull-loungen i Oslo. Om noen trenger å gjestes inn ca 1530 så er det bare å si fra!
Smart å legge inn sjampisstopp i København, det burde eg ha tenkt på. Eg reiser nedover på same fly som Bernd, SK841. Som (borderline) sunnmøring blir det Park Inn på meg.
Og med meg på 4F så får vi satse på ledig midtsete slik at vi har ekstra plass til oppbevaring av drikkevarene Du får holde av plass til meg og @Baldrick i baren på Park Inn da