Hm, er det pga denne oppdateringen jeg plutselig har blitt guld istedenfor Diamond mon tro? Fløy dobbel Diamond forrige periode. Hadde vært stas med multicity eller F booking, men frykter dette aldri vil komme.
De har jo ikke klart å jobbe dette inn for egne flighter, så tviler dessverre på at det kommer for *A. Men jeg lever gjerne i håpet
Snakket med sas kundeservice for EB idag ang. spørsmål rundt min neste bonusreise. Spurte også når award booking online var tilbake som normalt, han kunne fortelle at siden skulle være tilbake i drift til tirsdag (15.01). Hvor mye hold det er i det vet jeg ikke, men dette tyder på en større oppdatering.
Snodig. Jeg spurte nettopp om det samme på chat og fikk til svar at "vi har ingen opplysninger om når den vil være tilbake, du kan ringe og booke".
Mulig eg jobbar i eit veldig endringsstyrt miljø, men å ta ned noke som gjer at brukarane manglar vesentlig funksjonalitet i ei veke utan å varsle eller estimere når det kjem tilbake er ikkje spesielt imponerande.
Noen vil vel kalle family pooling mer vesentlig funksjonalitet enn dette, men der fikk man ihvertfall et estimat.. eller to... eller tre..
Nokon som veit kva som skjer med sas sine sider for *A booking? Ser det er nye oppdateringar på gang!
Ryktene frå Tallinn seier at star alliance bookinga til sas kjem opp i byrjinga av februar. Dei sa ikkje noko om kva år denne februaren kjem i
SAS Kundeservice nå i kveld på spørsmål om når løsningen er oppe igjen: Nej, vi har inte fått någon information om det.
Ok. Men selv om søket er borte går det vel an å ringe Tallin? Nå har SQ, TG og TAP forsvunnet fra United søkemøtoren også... https://onemileatatime.com/united-blocking-partner-awards/ -=MrPutter=-