Crew, servering/mat, inkonsistent mtp at det er umulig/vanskelig å vite på forhånd hvilket nivå en kan forvente. Ift LH så er de bedre på sete hvis en ikke har alegris eller 787 med LH, mot LX ikke. Eksempel fra rett før landing nå; jeg hadde takket nei til å bli vekket til frokost. Likevel våknet jeg av at crew kjørte stolen mot sittende stilling og begynte servering. Unødvendig. Høylytt prating i fwd galley gjennom bortimot hele flighten er heller ikke nødvendig. Folk må gjerne velge SK altså, men jeg velger annerledes
Ok, personal/service. Jo jeg ser den. Men når det er sagt, jeg opplevde stor variasjon hos LH og, på min rundtur OSL-FRA-MUC-BEG-FRA-MUC-OSL
Nå er jo @Wiolenze HON, så får sikkert litt ekstra oppmerksomhet fra crewet i LH gruppen. Ikke minst tilgang til First loungene i både Frankfurt, Munchen og Zurich. Hadde nok flydd med de jeg også om jeg kunne svippet innom disse på reisene mine
Bommet på terminal, reiser fra T3, da var det delta sky club som gjaldt. Kom inn med aeromexico booket via sas og Elite+
Det handler ikke om terminal, hvor du har booke eller hvor du har status, men om at du fløy AM. Om SAS ikke har avtale med Delta på lounge spiller det liten rolle hvor du har status om du møter opp med billett til en SK-flight. Ei heller Delta-status (med mindre de har noe greier om at man får tilgang uavhengig av flight). Tilsvarende som at men som SK + SK*G ikke får tilgang til feks lounge i SVG, men LH + SK*G gir det.