140k poeng and counting, må nok oppgradere på veg heim frå Durban om nokre veker for og sikre litt meir poeng ja.
Det som gjør det ekstra forvirrende er hvorvidt det er C, en pax eller fler. bekreftede hittil for 2 pax F er stadig CPH og AKL, hvorvidt det også er 2 pax de som har fått til LHR og HND var litt vanskelig å tolke fra foregående post.
Jeg fikk booket C fra sin til hnd for to personer. Dette var seter jeg ikke fant på united. Spurte om F også men de fant ingenting, men føler det er veeeeldig avhengig av hvem du snakker med.
For 4 dager siden hadde jeg callback, for igårs hadde jeg EB prioritering, i går var det kø system ala "du er nummer 4 i køen.."
Fjernet gebyret? Kona sin flight ble belastet med 375kr så Sent som 28. Feb (jeg slapp unna). Kan det være fordi hun ikke er registrert med EB nummer i bestillingen, eller at jeg evt bare er EBS?
Jo det stemmer at jeg fikk mulighet til og booke Sin-Lhr i C med morgen flyet kl 0900 men det gjorde jeg da ikke
Jeg har fått booket både SIN-HND og SIN-NRT i C i Aug, og det var flere alternativer samme dag der, men ingen muligheter i F foreløpig.
Jeg fikk booket CPH - SIN i SQ F for 2 personer. Videre SIN - HND var det ikke F tilgjengelig, kun C. Valgte allikevel å endre booking fra TG F. Mitt store spørsmål er: Har vi tilgang på The Private Room i Singapore når vi ankommer med F og reiser videre med C. Jeg ser at det er svart både ja og nei på dette tidligere.
Det aller meste tyder på at du har det. Vi valgte en stopover på 7,5 timer, da tar vi en svipptur inn til Singapore i samme slengen, og nyter et par timer på The Private Room etterpå.
Noen som kan bekrefte eller avkrefte mulighet for EB-award i First på andre Singapore-ruter enn CPH/MUM/AKL (utenom de to "gamle" CGK/BWN)? Har ikke hatt tid til å ringe for å be de teste alt mulig, og greit å vite om noen har gjort den jobben allerede...
For hva det er verdt så fikk jeg booket Singapore Airlines CPH - SIN - ICN i Business. Kan ikke si noe om tilgjengelighet på First.
Det snakkes mye om "Suites" hos SQ. Jeg har sjekket opp CPH-SIN i sept. og da benyttes Boeing 777-300ER. Iflg. bildene som ligger på SeatGuru ser det ut som First har "normale" seter, ikke noen "suite" (med vegger). Er det kun noen av SQ sine fly som har "suiter"?
Første klasse på A380 kalles "suites" og er litt ekstra stas å få fly med. SQ er i tillegg i gang med å rulle ut sine nye suiter med kun 6 plasser i First, men dette finnes kun på noen avganger til LHR, HKG og SYD foreløpig så vidt jeg vet.