Skal tenke på dere som deltar fra bassengkanten i Las Vegas den dagen.. Viktigste også for meg er oppgraderingsvouchere og 3-partslounger. Og å fjerne fisk fra menyen... men selv vårherre klarer ikke å fikse det, så regner ikke med Roald gjør det.. hehe. Kim
Utsolgt. Minstekjøp 2 billetter så om noen ikke har følge kan jeg kle meg ut. Evt betale med 1-2 UA lounge vouchere.
Kan vi ikke lage en listen liste med hvem som skal delta? Foreslår også at vi samler sammen noen spørsmål fra forumet. Hvis vi har noen InsideFlyer-effekter så er det også lurt å ta med noe av dette, både til forummedlemmer som vil ha og for å dele ut til SAS-ansatte. Post i denne tråden, eller send meg en PM, så lager jeg listen: Skal være med på "Meet & Greet" i Oslo: haakonks Olelink Anton80 Thor-Erling SAS-EBP Guden no-backpacker chberge Tore Bernd accidental_tourist Sykkelthor
Sitter på årets største messe den dagen, så det utgår jo. Håper det blir stilt et par spørsmål av relevanse, gjerne om mangel av lounge og fast track diverse steder nå. Kunne tenkt meg å delta, selvom jeg synes det er småkjipt å ta betalt for å få lov til å drive reklame mot sine aller beste kunder. Det viser vel bare hvor godt grep de har om kundene sine.
1000,- i flybilletter, 600,- i hotell x-antall kr i transport, mat og drikke.... Nahhh....sååå dedikert er jeg ikke i SK.
Jeg stiller og støtter tidligere kommentar vedrørende det å fremlegge 3-4 punkter som er viktig for oss. Heller spørsmål om hva som skjedde med family pooling og rollover points enn hva som blir servert på flyvningene deres.
600 i hotell? Lykke til, er NorShipping den uken, tror ikke det er mange hotellrom å oppdrive i Oslo til den prisen
Kunne godt tenke meg å stille kritiske spørsmål, men håpløst at det er lagt til en torsdag kveld. Da er jo alle de beste kundene til SAS i lufta på vei hjem
De kender jo deres kunders rejsevaner. Så egentlig ret smart at ligge det en dag hvor alle de kritiske stemmer er oppe i luften.
Ett tema som jeg aldri synes vi har fått ett godt svar på er hvorfor ikke SAS klarer å få til online booking av bonusreiser med Star Alliance partnere? Tidligere har vi vel fått høre at det er pga av forskjellige bookingsystemer etc, men hvorfor klarer da bl.a. United og ANA å få til dette?
DA skjønner jeg hvorfor det var så grisedyrt med hotell den natten ja... Jeg har to billetter, men har antageligvis gitt bort den ene. Forutsatt at jeg ikke må et annet sted den dagen har jeg planer om å delta. Xxx.
På vei til vingård i Firenze samme dag, så kan dessverre ikke. Imidlertid støtter også jeg et innlegg/fremlegg til Eivind man kan enes om, og ikke minst presisere at dette kommer fra en trofast og oppegående brukergruppe som ikke BARE(?) er ute etter å tyne fordelsprogrammet, men også kan se de komersielle behovene.
Ledig på hostel til Kr.416,- ...men hotel til 600,- var nok feil den dagen ja. Jeg får ansattpriser i en hotellkjede, men så først nå at det ikke var ledig ved søking. Anyways....jeg reiser uansett ikke.