Spenstig mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henrik, 12. jan 2026.

1. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,185
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Stord! Løpt litt fra meg på treningsrommet og oppdaget denne luringen på vei tilbake til hotellrommet, mon tro om det funker.

Nå er det turbofrokost og en tidlig ferge.

Ha en solid en!

IMG_7057.jpeg

Kristian, Rscott, Trillekoff and 13 others like this.
  2. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,947
    Bonuspoeng:
    183
    Mindre spenstig hilsen fra kontorstolen.

Yep, for i dag kom sesongens første wipeout på et islagt fortau. Ingen stor skade skjedd, annet enn på stoltheten (tenk om noen så meg…), men kjenner at ryggen ikke satte pris på slik abrupt og uvanlig vridning. Får ta det som en påminnelse om at broddene må finnes frem. Og benyttes.
    En slik start på dagen gjør at flukten til syden, sol og varme ikke kan komme raskt nok, heldigvis blir det allerede neste uke!

Ha en fallfri mandag.

Wiolenze, Kristian, Rscott and 12 others like this.
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,883
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hotel Sarana i Salazie på Réunion..
    Her er det 28 grader og jul fremdeles
    IMG_1534.jpeg

Wiolenze, Kristian, Rscott and 17 others like this.
  4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    23,053
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret i Sandefjord!

Ingen fall på isen, men altfor mange som ikke burde kjørt på vinterføre i trafikken...

God jul til @Eddie47 =)

Wiolenze, Henrik, Kristian and 10 others like this.
  5. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,885
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Her er det nesten snøstorm, det snør og vi har bra råser med vind.
    Formen er heller ikke på topp, så fint å starte dagen med stearinlys, kaffe og julekaker som moder’n sendte med fra Bergen.
    Ha en fin mandag :cool:

IMG_6919.jpeg

Wiolenze, Rscott, Kristian and 11 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,714
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Minus 15, snart blir det snø.

Allerede i dag hadde nyttårsforsetterne angret på sine gode planer, badekaret var igjen fyllt til normalt nivå. Både med vann og folk.

Litt misunnelig på @Eddie47 , men vi må dra sammen litt flere poeng før det blir så lang tur.

Ha en fin mandag, alle IF-ere.

Wiolenze, Rscott, Kristian and 10 others like this.
  7. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,464
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag,

Jeg holdt på å gå på en solid smell med å booke meg en melkerute på en jobbtur i morgen. Etter bestilling (av flex) kommer jeg på at 10-leg-kampanjen ikke er aktiv før 15. januar! Da blir det fort å utsette jobbtur to dager :p Merkelig hvor raskt jeg glemte at kampanjen hadde en startdato.

Wiolenze, Rscott, Kristian and 10 others like this.
  8. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    955
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Haugesund :)

Siste dag med 50 poeng pr. 100 kr for billetter kjøpt med SAS Mastercard. I tillegg er det siste dag med reduserte priser med SAS! Sitter å vurderer om det ikke burde vært lagt inn et par spenstige turer til i 2026 ;)

Pappkopp i dag…

upload_2026-1-12_9-5-52.png

Wiolenze, Rscott, Kristian and 8 others like this.
  9. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo

Ukristelig kaldt, men bør ikke klage kanskje da det var -28 hjemme hos opphavet oppi skauen i Telemark i dag tidlig. Takk og pris man ikke jobber ute, mere enn nok å komme seg til/fra jobb i disse temperaturene som er.. Hvorfor er man heller ikke i Thalland eller no? Må være dårlig planlegging eller noe som er årsaken, til at man er oppi her vinterstid..

Ha en kjølig dag !

Wiolenze, Skarven, Rscott and 10 others like this.
  10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,665
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Her blåser det stikker og strå. Heldigvis holder takpannene seg på plass enn så lenge, de har hatt en lei tendens til å flytte på seg med denne vindretningen. Kaffe og fundering på om man skal hive seg på flere flights. Ha en fin en!

Wiolenze, Henrik, Berlioz and 10 others like this.
  11. PederFTime

PederFTime EBD, SEN, Rad. VIP

Likes mottatt:
    148
    Bonuspoeng:
    28
    Mornings fra Stavanger. Som @Spielhaug sier, blåser det litt for mye her. Spent på dagens flyvning…:confused: Er det noen andre her inne som også skal på Starlink testflyvningen denne uken i full C klasse?

Wiolenze, Henrik, Rscott and 7 others like this.
  12. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,973
    Bonuspoeng:
    183
    Buongiorno (eller hei) fra MXP. Togstreik, så ble litt tidligere tur ut hit enn planlagt siden jeg sist det var streik måtte vente på buss 1,2 og 3 før jeg kom med. Denne gangen var det rett på bussen, men er jo lavsesong.. Herlig helg med fire fotballkamper i Bergamo og Milano i både bredden og høyden

Ryanair. Leverte det de skulle som vanlig
    IMG_4421.jpeg

AlbinoLeffe-Pro Vercelli. Ca en mil fra BGY
    IMG_4436.jpeg

Atalanta-Torino
    IMG_4446.jpeg

Alcione Milano - Cittadella
    IMG_4467.jpeg

Inter - Napoli. En viss ex Manju ødela moroa

IMG_4497.jpeg

Strake veien med Norwegian nå 13.30, så hjem til vinter etter noen dager med plussgrader. Jaja. Ikke lenge til neste tur :)

Spielhaug, indahla, Eddie47 and 14 others like this.
  13. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,430
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag fra Yggdrasil og Hugin A.

Blåser friskt her ute også. I natt hadde vi orkan med opptil 40 ms og det ligger fremdeles og vaker rundt sterk storm/orkan med 30-30 ms og bølger på opptil 17-18 meter. Helt greit å jobbe inne i dag ja.

Vind.jpg

Spielhaug, indahla, Eddie47 and 13 others like this.
  14. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,500
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Florida.
    Har avsluttet besøket i Orlando, og er tilbake i Fort Lauderdale. Her er planen å gjøre minst mulig.
    Det er behagelig temperatur, og mindre snø enn hjemme.. (kan ikke si jeg gleder meg til å komme hjem på onsdag)

Ha en fin en!

Spielhaug, Eddie47, Wiolenze and 9 others like this.
  15. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,054
    Bonuspoeng:
    113
    Booket akkurat bonustur til BKK med partner awards. Som vanlig foreslår jeg at SAS sin kundeservicemedarbeider sender meg foreløpig booking slik at jeg kan sjekke at navnene er stavet korrekt før billetter utstedes. Neida, det var helt unødvendig. Han kunne lese av navnene i pointsharing gruppen så det var ikke nødvendig. Motvillig aksepterer jeg dette.

Da jeg mottar pdf'ene har han klart å skrive et av fornavnene feil. Siste bokstav i fornavnet mangler. Som kjent er det komplett umulig å endre et navn i en partner award booking. Noe som er smått utrolig i seg selv. Alt må kanselleres og rebookes dersom feilen skal korrigeres. Så da får vi satse på at en bokstav som mangler går greit.

Oppsummert: aldri aksepter at de påstår at de klarer å skrive et navn korrekt selv om navnet står korrekt skrevet på skjermen til vedkommende.

Ha en feilfri mandag.

Spielhaug, Eddie47, Wiolenze and 9 others like this.
  16. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,738
    Bonuspoeng:
    183
    Litt avhengig av involverte flyselskap låses navnefeltet så fort reservasjonen lagres, slik at den uansett må slettes og settes opp på nytt om det er behov for korrigering.

Last edited: 13. jan 2026
    Eddie47 and Rscott like this.
  17. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,296
    Bonuspoeng:
    293
    Fugo de Chao mandag fra avdelingen i Beverly Hills;

IMG_7986.jpeg

holmen, indahla, Calling and 2 others like this.

Del denne siden