Sosial dumping hos sas partner?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Eddie47, 21. mai 2017.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,010
    Bonuspoeng:
    293
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,844
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det er nok Kjos våte drøm dette.
     
  3. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,499
    Likes mottatt:
    4,231
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan dette er sammenlignet med Norwegian er ikke så viktig, men vilkårene er har en stygg hake. Hvis du er ansatt i et selskap skal du ha opptjening til pensjon og ha rett til en rimelig sykelønn når uhellet oppstår, av prinsipp er dette grunnlaget for et verdig arbeidsliv.

    Gitt at de har base i Estland er ikke lønnsnivået ille, grunnlønnen ligger over snittet i Estland - ca. EUR 1200. Men er det virkelig slik vi ønsker at luftfarten skal være?
     
    Nanping, Petter B-C, Eddie47 and 5 others like this.
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,827
    Likes mottatt:
    10,569
    Bonuspoeng:
    293
    Nei. Og det er jeg villig til å betale for.
     

Del denne siden