Sommar og sol i Asia

Tråd i 'Reisebrev' startet av Sunnfjordingen, 26. juli 2026.

1. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    30,087
    Bonuspoeng:
    293
    Vel framme i Paris var det berre å surrenseg vidare. Sjølv utan støttepromille kan det vere utfordrande å komme seg rundt her, men eg kom meg heldigvis fram til rett gate til rett tid. Ein tur i Extime loungen vart det og. Dette er ein bra lounge som eg har vitja ein gong før. Her har visst SAS-reisande berre høve til å ha med ein gjest, uavhengig av om familien er med. Eg fekk difor gleden av å gjeste inn ei svensk bestemor som var på tur med dottera og eit barnebarn.

Earl, Kvalvaag, Kristian and 13 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    30,087
    Bonuspoeng:
    293
    Flyet vidare til ARN var rimelig begivenheitslaust. Eg var trøtt og takka nei til kaffi. Vel framme var det å vase seg til Comfort-hotellet, sjekke inne og legge seg.

Earl, Kristian, Henrik and 4 others like this.
  3. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    30,087
    Bonuspoeng:
    293
    I dag vakna eg frisk, rask og utkvilt. Etter ein rask dusj gjekk eg i gang med dagens plan: ete frukostar og fly. Fyrstefrukosten tok eg på hotellet og bestod av rundstykker med eggerøre, bacon, agurk og skinke, samt litt frukt, druejuice og ein «fruktshot».

Andrefrukosten fekk eg i SAS-loungen og bestod av kaffi og to kjeks.

No er eg i full sving med tredjefrukosten hjå SAS på CPH. Eggerøre, bacon, pylser, hashbrowns og det franskmenna uttaler «kra så». Austlendingane seier «kroasang».

Last edited: 07. aug 2026
    Earl, Kristian, jgroneng and 14 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    890,792
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk du tannkost og tannkrem hos Air France??

Teknolai liker dette
  5. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    30,087
    Bonuspoeng:
    293
    Eg trur det. Eg var forsiktig og valgte å ikkje overdrive edruskapen. Eg har alltid med reservekost, tannkrem og deodorant i handbagasjen.

Kristian, Cumulus and Eddie47 like this.
  6. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    30,087
    Bonuspoeng:
    293
    Siste dagen vart ganske begivenheitslaus. Eg venta på madammen og ungane som kom med morgonflyet frå CPH. Deretter bar det heimover. Dagens høgdepunkt var ferge Mortavika - Arsvågen med sveler, is og kaffi. Deretter gjekk turen slag i slag nordover til vi var heime i 19-tida. Det vart ingen sein kveld på nokon av oss.

7. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,618
    Bonuspoeng:
    293
    Eit herleg reisebrev! Fyndig :)

Del denne siden