God formiddag fra DaNang i Vietnam hvor det er meldt 36 grader i dag. Ferdig med dagens eneste frokost og har beveget meg opp i 24. etasje hvor de har basseng, solsenger og bar/restaurant. Tror jeg slår meg til ro her er par timer med en god bok (håper jeg, har ikke startet på den ennå) før jeg skal ut og farte litt. Må bytte leiescooteren jeg leide i går. Den stoppet på veien hjem fra Hoi An. Tom for bensin. Dette til tross for at bensinmålern viste nesten full tank og det var ingen lys som advarte heller. Skjønner hvorfor det kostet 40 kroner dagen å leie. Nyt tirsdagen, folkens.
God tirsdag morgen klokka mi sier jeg sover for lite.. mulig jeg må prate med arbeidsgiver, for med vm rett rundt hjørnet ser jeg ingen umiddelbar løsning på utfordringen utover kaffe Nå må jeg finne kaffe!
God morgon frå Aust-Finnmark! Her tittar sola fram innom varangerskoddedottane. Elles er det som vanleg god klestørk Ha ein fin tysdag, godtfolk! Vadsøya i Vadsø
God morgen fra Plankebyen. Regn, regn og atter regn. Vi har jo hatt noen finer uker så skal ikke klage. Ellers er det litt jobb, noen møter og til slutt rolig dag hjemme. Kanskje man skulle begynt å pakke til Toronto, men hvor mye skal man ha med seg... Meldt 30 grader og pøsregn på kampdag, men i dag redusert til litt småregn. Blir ikke klok. Ha en strålende dag alle sammen.
God morgen fra hjemmekontoret. Her er det ingen sol, bare regn. Så da blir jeg inne. Hjemmekontoret lokker med kaffe og bråkemusikk på anlegget, og ingen plagsomme kolleger. Har fått en rar endring på en bonusbillett, så det er mulig jeg må ringe SAS og høre hva det betyr. Ha en fin en!
God formiddag fra Porsgrunn. Her ropes det ulv,ulv- skal visst regne alldeles. Blir vel en skvett som vanlig? Får ha indretjeneste i dag- rydde i garasjen høres ut som en fin syssel i inneværet. Ha en knusktørr dag
God morgen fra et sent tog på vei til kontoret. Middels vær også her og ganske lummert, men det merker jeg nok lite til når jeg sitter inne på kontoret uten direkte utsyn - så blir det spennende å se hva fasit er når jeg skal hjem. Antagelig litt stille dag i dag, så kanskje jeg skal ha et halvt øye på noen flybilletter til neste år. Ha en solid en!
Morn fra kontoret. Været er klamt, men ikke veldig varmt. I morgen skal det visst begynne å bøtte ned. Bra det blir hjemmekontor i morgen da, for Bring skal levere en stor pakke på 6 kolli mellom 8-15, herlig spesifikt det. Håper bare de klarer å levere alt på en gang heller enn å stykke det opp. I bonusverden har arvingen fått hotellpoeng fra påsketuren, ganske nøyaktig 8 uker etter utsjekk. Tilbakedatert og alt. Nivåpoengene bikket han over til gull (han har nesten 47000 nivåpoeng nå), men status står fremdeles som sølv. Får gi det et par dager og se om SK-IT klarer å fange opp at en terskelverdi er nådd. Ellers lite å melde herfra. Ha en finfin tirsdag!
God morgen fra Stavanger Her er været av det grå slaget og det regner. Godt da å sitte inne med kaffe mens heldags Teams møte ruller av gårde. På kjøkkenet mekkes det frokost av rette slaget, Thai frokost i form av ris suppe. Ha en bedre tirsdag
God formiddag fra Sølvbyen. Soltirsdag var ikke det som traff meg best. Regnvær og tannlege. Denne gangen med voksenkjeft: Du har slurvet med tannpussen. En ekstra hilsen til @Kristian pt Vadsø. Nøyaktig to måneder til vi starter nordover med båt for bil, aka Polarlys. Hjemover blir det bare bil. Ha en fin tirsdag, alle IF-ere!
God ettermiddag fra MBT, dagen utflukt/kontrasting er unnagjort: Trodde på reisefri uke men ser ut for at det blir en tur til Beograd i morgen
SAS kan når de vil i dag ble rullestolen levert. 8 dager etter at den ble sjekket inn i Oslo. den ble levert i Oslo mens opphavet er i Belgia ……
Hiv og hoi fra vestlandet, med utpreget Bergensvær. Makan til åpne sluser fra over er lenge siden. Her er det kaffe som gjelder for å holde seg gående. Har koblet rema og spenn, så da blir det vel flytur der også om et par år…