Snør det i Nippon? På tur med NH

Tråd i 'Reisebrev' startet av snus_mumrikken, 06. jan 2025.

1. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Selskap på turen :cool:
    IMG_6118.jpeg

Kjetil L, Earl, cothom and 16 others like this.
  2. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    528
    Bonuspoeng:
    93
    Kombinasjonen av ANA F, for å kjøre pudder i Japan. Det slår ABSOLUTT alt i min bok. God tur!!!

snus_mumrikken liker dette
  3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,924
    Bonuspoeng:
    293
    Vakkert…

4. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    IMG_6130.jpeg Men Fekk sovi nokon timar, Eevee(Pokemon) har holdt meg med selskap. Eg har fått «boardingkort» med Pokemon flyet au, lastar opp bilde seinare.
    Til «frukost» så blei det frukt + desserten eg ikkje orka i går, Paris Brest. Samt litt Japansk te.
    @Thomas123 er enig med deg der, optimal måte for å oppleve litt Japansk pudder! Me får håpe det kjem eindel snø.
    IMG_6120.jpeg IMG_6127.jpeg IMG_6128.jpeg
    Produktet ANA F, er bare heilt fantastisk. Kvalitet heile vegen. At eg i tillegg fekk flydd Pokemon flyet var stor stas. No er det bare 1t15min til landing.
    Håpar verkeleg SAS kan ordne eit samarbeid med NH, eller kanskje JAL. Det vart jo nevnt på SAS eventet at dei jobba med avtale med eit Japansk selskap…. Ein kan jo bare håpe.

Last edited: 09. jan 2025
    EndreD, SAJblue, hphp and 21 others like this.
  5. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,420
    Bonuspoeng:
    113
    Deler de ut Pokemon bamser til F-reisende nå? Elsker japan!

6. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Trur dessverre ikkje eg får med meg bamsen, hadde jo vore fantastisk om det var slik. Heilt enig, med deg Japan er topp 2 av mine favoritt land.

Eddie47 liker dette
  7. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Gjekk superkjapt med immigrasjon hadde på forhånd fylt ut visitJapanweb, henta skibaggen og fekk levert den igjen. No sit eg på inneriksloungen til ANA. Den er jau ikkje så mykje å skryte av, men bedre enn i terminalen.
    For dei som ikkje har besøkt ANA innenrikslounge så er matutvalget begrensa til litt nøtter, etc. Det kulaste er vel øl automaten.
    Avgang til CTS 15min forsinka.

Earl, obay, ordnetseg and 6 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,924
    Bonuspoeng:
    293
    Dei hadde noko varmmat då eg vitja den. Eg hugsa dei hadde ein fancy ris-dispenser.

Edit: Eg meinar å hugse det var i ein eigen F-lounge på innanriks. Då eg skulle inn i ein business lounge sa dei at eg heller burde gå til ein lounge som låg nokre minutt vekke.

Last edited: 09. jan 2025
  9. Malmo

Malmo Status: EBD

Likes mottatt:
    928
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor du skal stå? Vi skal til Asahikawa / Sapporo i februar. Blir å ta til takke med SAS Go ned gitt...:(

10. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, ANA suite loungen er bedre. Men gadd ikkje prøve på den sidan eg flaug økonomi. Kan jau hende sidan eg landa med F kanskje men……

11. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Blir Niseko på meg, booka meg inn på Moiwa lodge. Det er ski anlegg rett uttafor døra, samt shuttle til andre anlegg i området. Har booka 1dag med cat skiing. Så håpar eg kanskje å treffe folk på lodgen som vil gå topptur, vertfall om det ikkje har snødd på nokon dagar.

Wiolenze, sheim, Spielhaug and 2 others like this.
  12. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,924
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, du har nok adgang. Eg skulle vidare til Osaka i økonomi.

13. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Ikkje så mykje å skrive om HND-CTS i «X» men dei delar no ut te, juice etc. Så er det skjerm i kvart sete. 777-200 med 3-4-3 konfig.
    IMG_6135.jpeg IMG_6137.jpeg
    Smart detalj ved turbulens
    IMG_6136.jpeg

Fekk tak ein taxi som hadde plass til skibaggen og kom meg til Crowne Plaza Chitose. Bestilt taxi tilbake til flyplassen 09:15 ca 15-20min så går bussen til Niseko 10:00
    IMG_6138.jpeg IMG_6140.jpeg IMG_6139.jpeg

Under er flybiletten min for Eevee :)
    Er nok mest gøy for barn samt oss her inne, eg syns det var veldig stas :D
    IMG_6141.jpeg

14. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Det var bra frukost på Crowne Plaza Chitose, nesten så eg vurderar og bu her på vegen heim au. Enklare enn å surre rundt i Sapporo med skibaggen, hadde 2restaurantar, treningsrom og pub/bar.
    Taxien tilbake til flyplassen kom før tida og hadde plass til skibaggen min som avtalt. Eg bestilte Chuo bus T/R Niseko, den må bookast 9dagar før men helst tidlegare då den avgangen eg ville ha var utsolgt. Eg bestilte då i midten av desember.
    Som vanleg i Japan er alt veldig bra organisert når det gjeld buss.
    Buss:
    https://teikan.chuo-bus.co.jp/en/course/7768

15. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    2dagar på ski, men ingen pudder :eek:
    Eg bur på Moiwa lodge, som er heilt i enden av Niseko ski resorts. Grunnen til at eg bur her er litt tilfeldig, samt at det er mindre folk i dette anlegget(Moiwa), slik at det tar lenger tid før alt er oppkjørt etter snøfall i forhold til andre plassar her.
    Har booka singel rom her 5netter, så blir det dorm siste natta.
    I går var eg på dagstur til Rusutsu resort, fantastiske løyper og faktisk stort sett blå himmel fantastisk utsikt mot blant anna Mt Yotei. Lærte også at denne resorten har gratis buss til/frå Sapporo. (1.5time kvar veg)
    IMG_6146.jpeg
    Rommet IMG_6157.jpeg
    Baren i lodgen, veldig trivelig! Enkel og god mat har han au.
    IMG_6162.jpeg
    Mt Yotei IMG_6158.jpeg
    Moiwa resort, så mot Annupuri resort til høgre og vidare rund til Niseko united.

EndreD, mathiasfe, Eddie47 and 20 others like this.
  16. sheim

sheim Nytt Medlem

Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    83
    Veldig gøy å lese her! Bodde selv på Moiwa Lodge i 2018, da på utreise med OZ F. Lite folk i anlegget den gang også, men mye god skikjøring! Nyt resten av turen!

17. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Veldig gøy at du au budde på Moiwa @sheim
    Kjempe triveleg plass, Nao-San i baren lagar fantastisk mat og god stemning.
    Kort fortalt har dei siste 2dagane vore magiske, så «the hype is real»
    I går på catskiing med Hanazono Weiss i ein nedlagt resort, noko av terrenget var litt flatt men veldig gøy. Det var litt varierande erfaring i gruppa, samt mykje vind høgt oppe. Fekk spørsmål om eg ikkje ville jobbe som ski guide med dei neste år :rolleyes:
    I dag var siste dagen med skikjøring, var på plass til 4seters heisen åpna. For ein sjuk dag i dag, sjølv på ettermiddagen så var det gode forhold + omtrent null heiskø. Veit kje om det er lov å skrive «faceshot» :eek: men ikkje tenk koffert folkens :p Men altså det har det vore mykje av dei seiste dagane, haha.
    Skal laga nokon reels videoar, kan lenke dei her seinare når dei er klare. Ingen reklame for min some konto, men ein kan ikkje legge ut video her….
    IMG_6188.jpeg
    Frå catski på Mt Weisshorn IMG_6182.jpeg
    Mykje snø i trynet, ref «faceshot»

No sit eg på Chuo Bus til Sapporo, før det blir Tokyo i morgo. Booka meg inn på Crowne Plaza Chitose igjen, gadd ikkje styre med å bu inne i Sapporo. Men skulle vore her lenger. Angrar litt på layover i Tokyo no.

sheim, jgroneng, Flymunda and 17 others like this.
  18. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Gløymte å nevne at me fekk ein fantastisk lunch etter cat ski på Hyatt Hanazono. Utruleg vakkert bygg og ein fantastisk lunch. Sjekka ikkje døgn pris på Hyatt men Hilton var rundt 7000,- per natt. Hadde vore flott å budd her, men når ein reiser aleine er det mykje bedre å bu på ein lodge som Moiwa, så blir ein kjent med folk au. Samt billigare.
    Åt Hokkaido kylling, så var det ein nydeleg buffet men gløymde å ta bilder.
    IMG_6185.jpeg IMG_6186.jpeg

jgroneng, Flymunda, EndreD and 14 others like this.
  19. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Denne retten laga Nao-San i baren på Moiwa lodge. Han hadde henta litt inspirasjon når han hadde vore i Chengdu, så var litt sechuan pepper, tofu, svinekjøtt, udon nudlar og massa ana godt. Han forklara korleis han laga alt, med ingredienser. Det var så godt at er åt denne 2dagar på rad, eg var ikkje aleine. Matlandet Japan!
    IMG_6170.jpeg

sheim, Kalsnes, jgroneng and 16 others like this.
  20. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,381
    Bonuspoeng:
    183
    Tilbake på Chitose, bussen var litt forsinka. Så fekk kjøpt litt rar snacks, mykje rart i Japan. Gløymde å ta bilder, men bare det å gå på ein butikk (Lawson, Daily, 7-Eleven) kan jo vere ein kulinarisk opplevelse.
    På Crowne Plaza, kunne dei informere om et eg hadde blitt oppgradert til familie rom. Eg vil nok kalle det suite, separat do og dusj og svært rom med sofa etc. Fekk lufta sko og hengt opp klær til tørk.
    Så litt salat og sushi i toppetasjen (samma etasje)
    IMG_6215.jpeg IMG_6212.jpeg IMG_6214.jpeg
    Smakte forøvrig nydeleg, trur alt er frå Hokkaido.

Kalsnes, jgroneng, Flymunda and 16 others like this.

Del denne siden