@Stuttfeiten , @mathiasfe og @ArthurDent - når skal vi bestille bord på Det lille Apotek på søndag ? Avreise kl. 19:00 fra Kastrup på meg....
Mandag ettermiddag. I 12 - halv elleve tida? Det kan lett bli trivelig, og då er det om å gjere at ein ikkje har dårlig tid.
Booket frokostbord på Det Lille Apotek kl. 12:30 -søndag 21/10 - til 5 personer.... http://detlilleapotek.dk/
@LN-FHU, har vi fortsatt ledig plass ved bordet på lørdag? Det blir Stuttfeiten m/følge, men ho tek ikkje så mykje plass.
Tipper dere drar ned snittalderen heftig på Gitte Kik. Sist gang jeg var der var den vel nærmere 78,5 år vil jeg estimere.
Da tror jeg du traff på torsdagsklubben.....de gangene jeg har vært der har det vært ADskillig lavere
Noen som er med på runde 2? SAS kjører 80% rabatt på bonus-reiser til CPH ut oktober for noen "heldig utvalgte". Jeg leker litt med tanken på nedover torsdag/fredag, og hjem lørdag kveld. 4.000 poeng tur/retur i plus der altså.
Eg er ikkje ein av dei heldige kundane til SAS, men kan absolutt anbefale både kjellaren til Gitte og Det Lille Apotek. Fastekur frå tirsdag kveld, så går det nok bra.
Er det bare noen få som har fått Mail med 80% til CPH? Jeg har fått, men mor har bursdag i helgen .. 4000 poeng er ikke mer en noen saftige handlinger på KIWI
Ser sånn ut. Det går forøvrig tilsynelatende fint å ta med andre personer, men det går ikke å bestille fra annen by. Her har SAS IT virkelig jobba!