Etter lunsj ble det mer skikjøring. Før vi skulle ta turen ned til byen igjen valgte vi å parkere skiene og tok en gondol videre oppover Utsikt mot Mont Blanc skjult bak en skydott. Gondolen stoppet på fjelltoppen Brevent 2525 moh Tilbake nede i byen leverte vi leie utstyret og svippet innom leiligheten. Før vi spankulerte rundt i byen Noen shoppet litt jakker og sko. God temperatur Sulten begynte å melde seg og vi valgte da å følge et tips fra Sam og havnet på Som lå litt utenfor bykjernen. Pizzabakeren i aksjon Vi bestilte 3 forskjellige pizzaer Alle mann var meget fornøyd med maten. God pizza sjappe dette. Kun 24 sitteplasser innendørs. Vi fikk litt rester Som vi fikk med i en eske hjem.
Etter noen timer i sofaen for å tømme kjøleskapet for drikke gikk vi 12 min bort til denne litt snodige bygningen Bilde ble tatt tidligere på dagen når det var lyst ute. Her hadde vi nok en gang et tips fra Sam om en DJ performance lignende konsert sak. Vi hadde bestilt billetter på forhånd til €5 per pers. Den skulle starte kl 22:30 og vi møtte opp 21.20. Ved inngangen ble vi merket Fant fort ut at vi var litt tidlig ute, da vi var de første på stedet. Slapp jo kø i baren Og klåfingret som jeg er, tok jeg styringen på scenen Lokale hadde kapasitet til 150 pers så det fylte seg kjapt opp når det startet. Vi fikk et hyggelig gjensyn med Sam som også dukket opp. Takket han så mye for gode råd og ga han en øl. Siden vi må sjekke ut av leiligheten kl 10, så hadde vi avtalt at vi skulle gå hjem kl 24, den planen gikk i vasken og vi gikk først hjem kl 02.
Med rester fra pizza sjappa i går løste vi frokost problemet, før vi måtte sjekke ut kl 10. Husets regler er at alt skal være rengjort og på den plassen vi fant det ved ankomst. Så er det på tide å vende hjemover og vi startet med en 20 min gå tur til buss stasjonen. Tilbake til Genéve har vi kjøpt billett på denne bussen. 1050kr for 5 personer inkl sete reservasjon. Litt surt når jeg en uke etter bestillingen finner ut at Flixbus er på viatrumf. På plass i sete 1C Avgang egentlig kl 10:25 Men kom ikke avgårde før 10:42 Adios Chamonix
På grensen til Sveits ble bussen stoppet Og det ble gjennomført ID kontroll av alle. Passet lå i bagasjerommet, men det funket fint med det lille ID kortet. Det var en som måtte sjekkes litt nøyere. Etter 10 min fikk vi kjøre videre.
Ankom buss stasjonen i Genéve 12:13 og dro opp til togstasjon for oppbevaring av bagasje. Nå var vi klare for litt hang over mat Ble en liten rundtur i i byens gater Før vi tok toget til GVA, nå er det litt over 3 timer til boarding. Blir noen timer i loungen
Ikke så veldig spennende i Swiss Business lounge. Med det ble litt mat og drikke i flere omganger. Han som skal tilbake England med BA er så heldig at flyet hans er 1t forsinket. Mens vi får sjekke ut serveringen til LX og LH straks.
Først Swiss A220 til FRA Forlot gate litt før tiden, og på veien til rullebanen passerte vi kompisen Satt først på 1A men sete var nedsittet så det ble 1B istedet. Fikk servert litt brødskiver og en fromasj. Etter en times tid i luften parkerte vi på remotestand kl 20:19 Hadde ikke allverdens av tid før neste boarding på gate A11. Etter en lengre gå tur kom vi frem med 5 minutters margin til pri boarding på LH 864. Kom oss avgårde på rutetid. Dagens siste måltid Landet på OSL kl 23:16 Da er jeg i mål med reisebrevet. Takk for følge