Stor takk til @Eksempel som forsøkte å time avbestillingen sin med meg nå nettopp. Dessverre ble ikke billetten frigjort, så den går vel til en sponsor. Skulle virkelig gjerne vært med på denne
Trodde jeg hadde min siste sas 737 på mandag, men har du sett. Nå er det hjem igjen med Dag Viking som har æren av å fly SK737 på søndag. Skal prøve å ikke ødelegge noe. God tur til de som skal ta farvel. K
Hah. Jeg stusset litt over at billettprisen ikke er justert opp tett på avgang. Ser nå at SAS har priset flyvningen til 1737 SEK
Damn! Har sjekket ti ganger om dagen den siste måneden, men ga opp for et par dager siden og la andre planer for helga. Sitter og følger heldiggrisene på Flightradar24 nå. Tydeligvis ikke wifi om bord, men regner med rapport når de lander. Ser at det ble lavtflygning over CPH og at de visstnok skal finne på noe skøy ved innflygning til OSL også.
Skulle vært ombord men valgte å prioritere danse avslutningen til min yngste datter til slutt. Ser på FR at de «tegner» over havet akkurat nå. Håper de har innflytning over Skedsmokorset så skal jeg stå på terrassen og vinke.
Takk for turen til @Tore, @trygveat og ev. andre som var med på turen som jeg ikke fikk med meg (bruker)navnet til Det var en opplevelse å få delta✈️
Drikkeflaske med SAS-logo og bagtag fra flightradar24. Det ble for øvrig servert tre biter konfekt for anledningen og Charles Heidsieck i skikkelig glass.
Det var med tungt hjarte eg måtte kansellere i dag tidleg. Vurderte eit par sekund å ta med infant’en men konkluderte med at ein sopass lang flydag kanskje ikkje er plassen å starte flykarriera. Ser ut som det var ein triveleg tur! Eg får kome sterkare tilbake når A320 skal fasast ut.
Dere hadde bra med folk som fulgte dere må jeg si, over 300.000 på Flightradar https://borsen.dagbladet.no/nyheter/slo-spinnvill-rekord/80547949