SAS kjøpte flyet den 31. mars i år: http://www.aircraftregister.net/enginepowered_airplanes.php?reg=LN-RKP Kabinoppgraderingene ble utført i Zürich, så vi skal uansett ikke ha de store forhåpningene i denne omgangen. Men det er jo alltid lov å håpe
Jøss, var vel en grei deal. Men jeg trodde SAS hadde tenkt å beholde flyet i trafikk inntil A350 leveransene starter (som nå er 2019 såvidt jeg husker). Evt velger man å kjøre uten back up fly en periode da?